معاون آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد؛

مسابقه ریاضی کانگورو در بوشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری پانا : معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری مسابقه ریاضی کانگورو با حضور تیم‌های دانش آموزی، در خانه ریاضیات بوشهر خبر داد .

کد مطلب: ۳۱۰۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، ناصر کرمی درجشن بزرگداشت برگزیدگان مسابقه A - لیمپیاد، با بیان اینکه هر پیشرفتی در انسان نشان از علاقه شخص به آن موضوع و آن رشته است اظهار داشت: پیشرفت در انسان‌های متفاوت است که نیاز به تلاش و علاقه فرد به آن موضوع است.


وی با تاکید بر این که با راه‌اندازی خانه ریاضیات در بوشهر استعدادهای دانش‌آموزان در علوم ریاضی تقویت شد تصریح کرد: خانه ریاضیات زمینه‌های لازم برای شکوفا شدن استعدادهای دانش‌آموزان فراهم می‌کند که این مهم به علاقه دانش آموزان وابسته است.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی خانه ریاضی در بوشهر، گفت: با وجود اینکه حدود یکسال از ایجاد خانه ریاضی نگذشته ولی می‌توان دریافت که زیرساخت‌های ریاضی در دانش‌آموزان قدری تقویت شده بگونه‌ای که امروز شاهد درخشش دانش‌آموزان دشتستانی در مسابقات ریاضی کشوری و اعزام آنان به مسابقات جهانی هلند هستیم.

کرمی گفت: امسال مسابقات علمی و عملی، جشنواره‌های مختلف با همکاری خانه ریاضی برگزار می‌شود که نقش مهمی در تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان دارد.

وی ادامه داد: برای تقویت بنیه علوم ریاضی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی و هفتم متوسطه آزمون تورنی تیم ریاضی با مشارکت خانه ریاضی در بوشهر برگزارمی‌شود.

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهراز برگزاری مسابقه ریاضی کانگورو در بوشهر خبرداد و افزود: مسابقه ریاضی کانگورو تا پایان امسال با حضور تیم‌های دانش آموزی در خانه ریاضیات بوشهر می‌شود.

کرمی در پایان با بیان اینکه این مسابقه برای نخستین بار در استان بوشهر برگزار می‌شود گفت: این مسابقه به صورت تیمی و با هدف تمرین کار گروهی ریاضی برگزار می‌شود که نقش مهمی در شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار