رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری خبر داد /

ایران برای نخستین بار میزبان اتوموبیلرانی فرمول چهار شد

خبرگزاری پانا: رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: مسابقات اتومبیلرانی فرمول چهار برای نخستین بار در سطح کشور در آینده نزدیک در تهران برگزار می شود.

کد مطلب: ۳۱۰۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، 'حمیدرضا مهرعلی' چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران در مشهد افزود: امکانات زیرساختی پیست اتومبیلرانی تهران برای برگزاری مسابقات فرمول چهار مناسب است و در صورت تامین سایر بسترها از نظر تامین نیروی مکانیک و پشتیبانی لازم شاهد برگزاری این رقابتهای جذاب در کشور خواهیم بود.

وی گفت: پیگیریهای لازم برای خرید تعدادی خودروی مناسب مسابقات رالی فرمول چهار از خارج کشور در دست انجام است.

مهرعلی اظهار داشت: مسابقات بین المللی رالی کلاسیک سال آینده حدفاصل شیراز تا آتن یونان و همچنین رقابتهای جهانی موتورکراس هم در این فاصله زمانی در تهران برگزار خواهد شد.

رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری کشور گفت: در صورت فراهم شدن بسترهای فرهنگی آمادگی برگزاری مسابقه رالی حدفاصل مشهد تا کربلا را داریم و امیدوارم با همکاری مسوولان ذیربط شاهد تحقق این امر باشیم.

وی خاطر نشان کرد: پس از چند ماه تلاش فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری و موافقت فدراسیون جهانی اتومبیلرانی مسابقات رالی خاورمیانه به صورت کاندیداتوری و آزمایشی در شیراز برگزار شد که با موافقت نمایندگان این فدارسیون در سنوات آینده شاهد برگزاری این رالی در استان فارس در آینده نزدیک خواهیم بود.

وی افزود: این برای نخستین بار در 45 سال گذشته است که مسابقات رالی بین المللی در کشورمان برگزار می گردد.

مهرعلی گفت: اتومبیلرانی و موتورسواری به دلیل جذابیت و هیجانهای خاص خود از جایگاه خاصی در بین خانواده ها و از جمله جوانان برخوردار است و باید از این فرصت مغتنم برای توسعه همگانی آن در جامعه بهره لازم گرفت و باید با آموزش و ارتقاء سطح مهارتهای ورزشکاران این رشته ها شاهد ارتقاء کمی و کیفی آنها باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار