پاکسازی پارک جنگلی هلجرد،دراستان البرز توسط کارکنان شرکت مپنا

خبرگزاری پانا:با حضورفرماندار ساوجبلاغ ؛ معاون اداره کل محیط زیست استان البرز و سرپرست اداره محیط زیست ساوجبلاغ ، مدیر عامل شرکت مپنا بویلر و جمعی از کارکنان این شرکت پارک جنگلی هلجرد پاکسازی شد.

کد مطلب: ۳۰۸۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، باحضورابوالقاسم پالیزگیرفرماندار ساوجبلاغ ؛ لشکری معاون اداره کل محیط زیست استان البرز و سرپرست اداره محیط زیست ساوجبلاغ ، رجبی مدیر عامل شرکت مپنا بویلر و جمعی از کارکنان این شرکت که باتشکیل سازمان مردم نهاد انبوه زباله های پراکنده شده را در این پارک جنگلی جمع آوری و به مرکز زباله شهرداری منتقل کردند.

فرماندار ساوجبلاغ با حضور در جمع این گروه از ابتکار عمل مدیر عامل شرکت مپنا بویلر در تشویق همکاران و انجام حفظ محیط زیست قدر دانی کرد .

وی گفت: این مجموعه از کارکنان که تحت عنوان دوستدار محیطزیست مطرح شده و امروز توانسته اند جنگل اطراف کارخانه را از انباشت زباله پاکسازی کنند تبدبل به فرهنگ می شودو امید واریم همه صاحبان صنایع از این کار خوب شما الگوبرداری کنند و در کارخانه های خود چنین تشکل های را راه اندازی نمایند .

وی افزود :وقتی همه مسئول باشیم دلسوزی کنیم دیگر شاهد اینانباشت زباله در محیط اطرافمان نخواهیم بود .

وی از طرح برخورد شدید با تخلیه کنندگان نخاله در اطراف حاشیه های شهر ها و روستاها خبر داد و گفت :وسایل نقلیه این افراد توقیف می شود وباید جرایم سنگینی پرداخت کنند.

رجبی مدیر عامل مپنا بویلر هم در جمع همکاران خود ازتوسعه این گروه در این شرکت خبر داد و گفت تک تک کارکنان مپنا بویلر دوستدار محیطزیست هستند و باید در این خصوص فعال و توجه جدی داشته باشند .

وی ازراه اندازی واحد شات پلاست همزمان با روز هوای پاک دراین شرکت یک قدم بزرگ در اجرای محیط سالم و پاک در این شرکت نام برد .

رجبی افزود: شات پلاست مجموعه آلودگی ناشی ازتولیدمحصولات فلزی وسنگین را عهده دار است و حجم وسیعی از آلودگی ناشی ازفلزات سگین را پاکسازی می کند به گونه ای که با استفاده از این روش،میزان آلایندگی به کمتر از 2 درصد می رسد.

معاون محیط زیست استان البرز از تلاش شرکت مپنا در اجرای کارهای زیست محیطی و همکاری صمیمانه مدیریت با اداره محیط زیست ساوجبلاغ قدر دانی کرد .

لشگری افزود: باید همه تلاش کنیم تا محیط پاک به شهرمانبرگردد تا بتوانیم از آب و هوای پاکیزه بهره مند شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار