در گفتگو با پانا مطرح شد؛

خروج پادگان نیروی هوایی فقط بادستور رهبری/این پادگان امنیتی است

خبرگزاری پانا: عضو شورای اسلامی شهر تهران درخصوص خروج پادگان نیروی هوایی از پایتخت گفت: با توجه به اینکه پادگان نیروی هوایی امنیتی است بنابراین فقط به دستور مقام معظم رهبری موضوع خروج آن از تهران حل می شود.

کد مطلب: ۳۰۸۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد

عباس جدیدی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به موضوع خروج پادگان نیروی هوایی از تهران که مدت هاست مورد بحث قرار دارد، اظهار داشت: پادگان نیروی هوایی بخاطر وجود دو فرودگاه بحث امنیتی دارد .

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: با توجه به اینکه پادگان نیروی هوایی امنیتی است بنابراین فقط به دستور مقام معظم رهبری موضوع خروج آن از تهران حل می شود. البته بخش تسلیحات این پادگان مربوط به وزارت دفاع است که باید برای آن تصمیم گیری شود.

وی در ادامه همچنین به موضوع تعریض خیابان پیروزی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه 80 تا 90 درصد طرح تعریض خیابان پیروزی انجام شده است اما هنوز برخی از املاک به دلیل مشکلاتی که در کار ورثه و کارهای حقوقی شان وجود دارد، عقب نشینی نکرده اند و ما نیز نمی خواهیم با اعمال ماده 9 قانون شهرداری وارد بحث تعریض خیابان پیروزی شویم.
نمی خواهیم با اعمال ماده 9به موضوع تعریض خیابان پیروزی ورود کنیم
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حدود 40 ملک هنوز در خیابان پیروزی عقب نشینی نکرده اند، ادامه داد: همیشه باید سعی شود تا تعامل با مردم حفظ شود تا موضوعاتی همچون تعریض و عقب نشینی املاک که با مشارکت مردم انجام می شود، دست و پا گیر نشود.
به گزارش پانا، طرح تعریض خیابان پیروزی به عنوان یکی از مهم ترین خیابان های شهر تهران سالهاست که در دستور كار شهرداری مناطق 13 و 14 قرار گرفته است به این ترتیب كه بخش شمالی خیابان پیروزی توسط شهرداری منطقه 13 و قسمت جنوبی آن نیز به همت شهرداری منطقه 14 تعریض می شود.
طرح تعریض خیابان پیروزی تهران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار