وضعیت ذخایر آب سدها/ ۲۸ میلیاردمترمکعب مخزن خالی است

خبرگزاری پانا :با ذخیره ۱۹.۴ میلیاردمترمکعب آب، ذخیره سدهای کشور به حدود ۴۱ درصد رسید، در عین حال توان ذخیره ۲۸ میلیاردمترمکعب دیگر نیز خالی مانده است.

کد مطلب: ۳۰۵۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور هم‌اکنون ۱۹ میلیارد و ۴۳۰ میلیون مترمکعب به ثبت رسیده که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته، معادل ۵.۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

بر پایه این گزارش، حجم آب ورودی به مخازن سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری (مهرماه ۹۳) تاکنون ۷ درصد در مقایسه با زمان مشابه سال آبی گذشته کاهش یافته است.

حجم آب ورودی به مخازن سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری تاكنون نیز به ۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون مترمکعب رسیده که این میزان در مدت مشابه سال آبی گذشته ۶ میلیارد و ۲۹۰ میلیون مترمکعب گزارش شده بود.

میزان آب خروجی از سدهای کشور هم از ابتدای سال آبی جاری تاكنون ۶ میلیارد و ۸۸۰ میلیون مترمکعب گزارش شده؛ درحالی که میزان آب خروجی در مدت مشابه سال آبی گذشته، ۶ میلیارد و ۹۲۰ میلیون مترمکعب بود.

حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور در زمان مشابه سال گذشته، حدود ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون مترمكعب گزارش شده بود. مجموع ظرفیت مخازن سدهای كشور در زمان كنونی ۴۷.۴ میلیارد مترمكعب گزارش شده که هم‌اکنون میزان پُرشدگی این سدها حدود ۴۱ درصد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار