پیام تقدیر استاندار بوشهر به مناسبت سفر ˝روحانی˝ به استان بوشهر

خبرگزاری پانا : دکتر مصطفی سالاری استاندار بوشهر با صدور پیامی از مردم فهیم استان بوشهر در استقبال پرشور از حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محترم و کاروان تدبیر و امید قدردانی کرد.

کد مطلب: ۳۰۵۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، مصطفی سالاری استاندار بوشهر با صدور پیامی از مردم فهیم استان بوشهر در استقبال پرشور از حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور محترم و کاروان تدبیر و امید قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

حمد و سپاس ایزد منان که خادمین به مردم و انقلاب را شایسته قدردانی ملت عزیز کرد؛ مردم آگاه، هوشیار و قدرشناس استان بوشهر، با حضور حماسی خود در استقبال از رئیس جمهور محبوب و اندیشمند و کاروان تدبیر و امید، برگ زرینی از تاریخ سرزمین نخل و آفتاب و مدافعان همیشه خلیج فارس را به یادگار گذاشتند.

بار دیگر مردم بوشهر پیشتازی خود را در وطن‌دوستی و عشق به نظام جمهوری اسلامی با استقبال از حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور مدبر خویش به نمایش گذاشتند و نشان دادند که به عهدی که با ایشان بسته‌اند وفادار مانده و در این راه، لحظه‌ای تردید به دل راه نمی‌دهند و قصد دارند این اتحاد و همدلی را در راستای پیشرفت و توسعه سرزمین‌شان حفظ کنند.

مردمی که احساسات پاک خود را تقدیم کاروانسالاری کردند که دغدغه مردم دارد و آمده بودند تا با حضورشان از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر ایشان قدردانی کنند، چنانکه بسیاری از عزیزان استقبال کننده به‌دلیل ازدحام پرشور، امکان حضور در ورزشگاه را نیافتند.

شیرینی این استقبال پرشکوه، با توجه ویژه رئیس جمهور محترم و همراهان گرامی به مطالبات تاریخی و تصویب طرح‌های اساسی و زیربنایی کامل شد و بار دیگر بارانی از جنس امید بر بوشهر باریدن گرفت.

در ایجاد این شور امیدبخش، همه مردم و بیش از همه جوانان نقش داشتند که بر خود لازم می‌‌بینم در مقابل این شور و نشاط، مراتب تقدیر و تشکر خود را نثار تک‌تک آن عزیزان کنم و بدین طریق اعلام بدارم که، این شور و حضور، باعث سنگین‌تر شدن بار مسئولیت خدمتگزاران شما در دولت شده است و امیدواریم با عنایت پروردگار بتوانیم این حس اعتماد مردم به دولت تدبیر و امید را با اهتمام ویژه، پاسخی در خور شان مردم استان بدهیم. در ضمن از اینکه امکان حضور همه استقبال‌کنندگان در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر میسر نشد صمیمانه پوزش می‌طلبم.

به عنوان نماینده دولت در استان بوشهر، از همراهی و همدلی آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم بوشهر، نماینده اندیشمند استان در مجلس خبرگان رهبری، ائمه جمعه و جماعات و نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی نهایت تشکر را دارم.

از دست‌اندرکاران و همراهان این حماسه پرشکوه، از جمله نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین استان و شهرستان بوشهر، فرمانداران، بخشداران، شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، شهرداران، دهیاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی و همچنین خانواده معظم شهدا و ایثارگران، علما و روحانیون، نخبگان، سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی، ستاد مردمی استقبال، رسانه‌های جمعی، اصحاب قلم و اندیشه، تشکل‌ها و گروه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، سایر اقشار و اصناف از جمله ورزشکاران، هنرمندان، فرهنگیان و همه دوستداران استان عزیز که در طی این سفر از هیچ کوشش و مساعدتی فروگذاری نکردند نهایت قدردانی را می‌کنم.

مصطفی سالاری استاندار بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار