پیام مشترک فرماندار و مدیر آموزش و پرورش ساوجبلاغ به مناسبت هفته شورا

خبرگزاری پانا:به مناسبت فرارسیدن هفته شوراها (30-24 دی ماه) فرماندار ومدیر آموزش وپرورش در پیام مشترکی شورای آموزش و پرورش راجلوه گاه هم آوایی و جایگاه هم نوایی اولیاء قلمداد کردند.

کد مطلب: ۳۰۴۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد

ابواقاسم پالیزگیرفرماندار و رحمت اله نژادفلاح مدیرآموزش وپرورش درپیام مشترکی شورای آموزش و پرورش راجلوه گاه هم آوایی و جایگاه هم نوایی اولیاء قلمداد کردند.

متن پیام مشترک
باسمه تعالی
وامرهم شورا بینهم و ...
فرهنگیان فرهیخته و اعضای محترم شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ
سلام علیکم
قانون تشکیل شورای آموزش و پرورش در 26دی ماه 1372از ارزشمندترین قوانینی است که مجلس شورای اسلامی در خصوص آموزش و پرورش به تصویب رساند و در نظام تعلیم و تربیت تحولی اساسی بوجود آورد و زمینه بکار گیری خرد جمعی و مشارکت ، برای استفاده مطلوب از منابع و امکانات موجود و تبدیل چالش ها به فرصت ها با هدف ارتقاءنظام آموزشی را فراهم نمود.
هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش (24تا 30دی ماه ) فرصت بسیار ارزشمندی است تا سپاس و قدردانی خودمان را از تلاش های ارزنده و بی وقفه تمامی فرهنگیان زحمتکش و مدیران دلسوز و اعضای گرانقدر شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ اعلام نمائیم .
امیدواریم بامساعدت هرچه بیشتر اعضای محترم شوراهای آموزش و پرورش و تمامی فرهنگیان دلسوز و با بهره گیری از تمامی منابع و امکانات موجود شهرستان بتوانیم قدم های موثری در جهت ارتقای کمی و کیفی فعالیت های آموزشی و پرورشی و رفع تنگناهای موجود آموزش و پرورش شهرستان برداریم .

رحمت الله نژاد فلاح ابوالقاسم پالیز گیر
مدیر و دبیر شورای آموزش و پرورش ساوجبلاغ فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش ساوجبلاغ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار