مشاور امنیتی و انتظامی استاندار خراسان رضوی؛

نیروهای مسلح در کنار روحانیت نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

خبرگزاری پانا: مشاور امنیتی و انتظامی استاندار خراسان رضوی گفت: نیروهای مسلح در کنار روحانیت و مردم نقش موثری در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی داشتند .

کد مطلب: ۳۰۴۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، امیر محمد کاظم تارخ در دیدار با با زندانیان و فعالان سیاسی نیروهای مسلح در قبل از انقلاب با بیان که در بین نیروهای مسلح بزرگ مردانی بودند که در جریان انقلاب حماسه ساز شدند، گفت: بسیاری از نیروهای ارتش قبل از انقلاب تحت تاثیر رهبری داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب در سیل خروشان نیروهای مردمی جذب شده و به صف مخالفان رژیم پهلوی پیوستند .
وی ادامه داد: از سال 1320 تا 1357 بیش از بیست هزار نفر از کارکنان نیروهای مسلح به سبب مخالفت با رژیم ستم شاهی از ارتش رانده شدند .
مشاور امنیتی و انتظامی استاندار خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد: نیروهای مسلح همان طور که در زمان پیروزی انقلاب حماسه ساز شدند با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و پایبندی به ارزش های دینی انقلاب را یاری کنند .
گفتنی است نخستین گروه زندانیان سیاسی نیروهای مسلح با همکاری سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح به همراه خانواده هایشان با هدف زیارت بارگاه ثامن الحجج(ع) دیروز وارد مشهد شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار