فرماندار شهرستان بهار:

اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل کتابخانه‌ها هدفمند و سازنده بوده است

خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان بهار در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید این شهرستان اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی هدفمند و سازنده بوده است.

کد مطلب: ۳۰۳۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان بهار با حضورفرماندار شهرستان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و سایر اعضا تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کتاب و کتابخوانی در سطح استان و شهرستان بهار، از راه اندازی کتابخانه‌های عمومی در روستا‌های بالای 1500 نفر جمعیت در سال آتی خبر داد.

ارشاد استعدادی افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی امری مهم بوده و تحقق آن طبق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برعهده تمامی دستگاه‌های اجرایی است و اعضای انجمن و کمیته نهضت مطالعه مفید نیز بایستی در این راستا تلاش کنند کما اینکه شاهد این مهم هستیم.

فرماندار شهرستان بهار نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و فعالیت‌های موثر و سازنده مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بر برنامه محور بودن ادارات و نهادها تاکید کرد و افزود: کتابخانه‌های عمومی با تدوین برنامه در سال جاری و برنامه‌ای که در سال آینده خواهند داشت، از ادارات و نهادهای پیشرو در زمینه برنامه‌ریزی هستند.

مرادی پناه برنامه‌های اجرا شده توسط کتابخانه‌های عمومی در هفته کتاب امسال را مفید و سازنده ارزیابی کرد و خواستار وجود برنامه های فرهنگی در راستای ایجاد شور و نشاط فرهنگی در سطح شهرستان شد و بر نشست‌های فصلی با پژوهشگران، کتابخوانان برتر و افراد فرهیخته در کتابخانه‌های عمومی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار