برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان بوشهر اعلام شد

خبرگزاری پانا : در نشست شورای اداری استان بوشهر برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان بوشهر اعلام شد.

کد مطلب: ۳۰۳۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر ، معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر در نشست شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه تمام امکانات لازم برای سفر رئیس جمهور به بوشهر فراهم شده است اظهار داشت: مردم نجیب و میهمان‌دوست استان بوشهر فضای لازم را برای استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت را فراهم کرده‌اند.

فتح‌الله حقیقی افزود: احترام به بزرگی مردم، اطلاع از وضعیت توسعه استان بوشهر و شنیدن درخواست‌ها و مشکلات جامعه از جمله اهداف سفر کاروان تدبیر و امید به استان بوشهر است.

معاون استاندار بوشهر اظهار کرد: با همت همه مسئولان، استان بوشهر از لحاظ اجرایی، امنیتی و ترافیکی برای میزبانی دولت تدبیر و امید مشکلی ندارد و آمادگی لازم در این استان وجود دارد.

وی بیان کرد: ستاد استقبال سفر متشکل از 9 کمیته در استانداری راه‌اندازی و تلاش‌های زیادی شده تا از نظر ترافیکی، امنیتی (امنیت عمومی و خاص) مشکلی به وجود نیاید.

حقیقی دیدار مردمی رئیس جمهوری در ورزشگاه شهید بهشتی، اعزام نمایندگان رئیس جمهوری به شهرستان‌ها، دیدار رئیس جمهوری با قشرهای مختلف از جمله پزشکان، نخبگان، ایثارگران و علما و شنیدن سخنان نمایندگان آنها، نشست با سرمایه‌گذاران، شورای اداری، چند بازدید و مصاحبه با رسانه‌ها را از جمله برنامه‌های سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر عنوان کرد.

وی یادآور شد: بر اساس اطلاعات دریافتی مردم استان بوشهر همانند همیشه با حضور پرشور و دیدنی خود استقبال خوبی از دولت یازدهم خواهند داشت.

حقیقی گفت: شور و نشاط ستادهای مردمی در مرکز استان یادآور روزهای انتخابات است و این بیانگر اشتیاق مردم برای میزبانی از دولت است.

وی درباره فعالیت مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری که در مرکز استان مستقر است بیان کرد: بهتر است مردم هرگونه پیام، درخواست، شکایت و انتقادی که دارند را از طریق سامانه 111 ارسال و در کوتاه‌ترین زمان پاسخ خود را دریافت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر ادامه داد: آن دسته از افرادی که نیاز می‌بینند درخواست‌های خود را مکتوب ارایه کنند نیز به این سامانه مراجعه و نامه‌های خود را تحویل دهند.

حقیقی گفت: همانطور که حرمت میهمان واجب است باید حرمت میزبان نیز حفظ شود و در این ارتباط از مردم می‌خواهیم که کسی دنبال خودرو حامل رئیس جمهوری ندود و کسی نیز در سطح شهر به غیر از مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری حق جمع کردن نامه‌های مردم را ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اضافه کرد: در 23 ماه دی جاری شکوه، عظمت، شور و اقتدار مردم در استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید دراستان بوشهر را خواهیم دید و امیدواریم با مصوبات مفید و اساسی دولت نشاط و شادابی دو چندان را به استان هدیه دهد.

سعید زرین‌فر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر نیز گفت: در جریان سفر هیات دولت به این استان و راه‌اندازی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری 800 نفر از کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی در این مرکز مستقر و برای پاسخگویی به مردم نیز 200 دستگاه رایانه نصب شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار