برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای بازگشت به خویشتن است

خبرگزاری پانا:معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه در چهارمین یادواره شهدای معلم مراغه که در محل گنجینه شهدای این شهرستان برگزار شد، گفت: برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای بازگشت به خویشتن است.

کد مطلب: ۳۰۳۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه در این مراسم گفت: بایستی در انتقال ارزش ها ، مفاهیم و فرهنگ شهید و شهادت به نسل های بعد وقت بیشتری بگذاریم.

جلیل اسلامی افزود : فلسفه و تفکر بسیج بایستی در پشت میزهای کاری ، سر کلاس ها ،و اخلاق و رفتار مشاهده شود.

وی در ادامه به جنگ نرم دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن با اخبار های جهت دار وارد فکر و ذهن جوانان ما می شود و وظیفه ما در مقابل این تهدید اینست که فضاهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل های بعد آماده کنیم.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه در ادامه صحبت های خود تاکید کرد: اگر می خواهیم ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشیم بایستی رفتار اسلامی ، اخلاق اسلامی و جاذبه و دافعه داشته باشیم و به مبارزه با هوای نفس و بازگشت به خویشتن توجه بیشتری نماییم.

سرهنگ شالچی زاده فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این مراسم گفت : معلمان نقش بسزایی درانتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های جدید دارند.

وی افزود: دشمن در عصر حاضر می خواهد بین گروه ها تفرقه بیاندازد و اولین وظیفه ما در مقابل این خواسته ی دشمن این است که دشمن شناسی خود را تقویت و حفظ نماییم.

سخنرانی فرمانده پایگاه شهید رجایی کانون بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه مراغه ، مداحی و مولودی خوانی ، اقامه نماز جماعت و توزیع بسته های فرهنگی از جمله برنامه های این آیین بود.

مراسم یادواره 15 شهید معلم مراغه به همت پایگاه شهید رجایی کانون بسیج فرهنگیان مراغه و با حضور معاون فرماندار مراغه ، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه ، فرمانده سپاه ناحیه مراغه ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، اعضای شورای اسلامی شهر ،معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش مراغه ،سایر مسئولین و فرهنگیان ، مردم ولایت مدار و بسیجیان مراغه برگزار گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار