تمجید بهروز افخمی از نمایش «نویسنده مرده است»

خبرگزاری پانا: نویسنده و کارگران صاحب نام سینمای ایران بعد از تماشای نمایش«نویسنده مرده است» به کارگردانی آرش عباسی این اثر نمایشی را یکی از آثار نمایشی با کیفیت این سالهای تئاتر ایران توصیف کرد .

کد مطلب: ۳۰۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، بهروز افخمی با بیان این مطلب افزود : این نمایش به اعتقاد من یکی از بهترین نمایش هایی بود که تاکنون دیدم ، نمایشی که به نظر من از چارچوب بسیار مناسبی برخوردار بود ضمن اینکه اثر در حوزه های نویسندگی ، کارگردانی ، بازیگری و طراحی صحنه و لباس دارای هارمونی مناسبی بود که نمایش را تبدیل به یک اثر با کیفیت این سالهای تئاتر ایران کرده بود .
این کارگردان صاحب نام سینمای ایران با اشاره به جذاب بودن موضوع و ایده اجرایی نمایش هم خاطر نشان کرد : واقعا انتظار چنین اجرای خوبی را نداشتم چرا که متن و کارگردانی و بازی خوب بازیگران و همچنین موضوع نمایش که به سینما پرداخته بود توانسته نمایش را تبدیل به یک اثر نمایشی مناسب و تماشاگر پسند کند .
شایان ذکر است نمایش "نویسنده مرده است" نوشته و کار آرش عباسی و بازی لادن مستوفی و ایوب آقاخانی هر روز غیر از شنبه ها ساعت 18:30 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار