خرید آنلاین بلیت کنسرت های موسیقی از سامانه فروش اکسیر کنسرت

خبرگزاری پانا: سامانه فروش بلیت شرکت اکسیر نوین با آدرس اینترنتی www.exirconcert.com به صورت آنلاین به فروش بلیت کنسرت های موسیقی می پردازد.

کد مطلب: ۳۰۲۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، سامانه فروش بلیت شرکت اکسیر نوین به آدرس اینترنتی www.exirconcert.com از این پس برای فروش بلیت کلیه کنسرت های تهران و شهرستان ها در خدمت مخاطبان است.

این سایت به صورت آنلاین به فروش بلیت کنسرت های موسیقی می پردازد. علاقمندان به تهیه بلیت می توانند به آدرس ایترنتی این سایت مراجعه کنند.

در حال حاضر دو تا سه هفته است که این سامانه فعالیت خود را آغاز کرده است.

خرید از این سامانه شامل مراحل زیر می شود:

انتخاب كنسرت مورد نظر و كلیك بر روی لینك خرید اینترنتی

مطالعه دقیق نكات مورد توجه و لازم برای خرید اینترنتی 1- داشتن كارت عابربانك عضو شبكه شتاب، 2- رمز اینترنتی (در صورت نداشتن، با مراجعه به دستگاههای خوپرداز قادر به تهیه آن میباشید)3 CVV2- یا رمز دوم كه روی كارت عابربانك شما درج شده

انتخاب روز و سانس(ساعت) موردنظر

ابتدا انتخاب جایگاه برای همكف یا بالكن، سپس انتخاب جایگاه موردنظر البته بنا به قیمت درج شده برای آن جایگاه با كلیك بر روی آن

انتخاب صندلی: برای اینكه بهتر و راحت تر بتوانید انتخاب خود را انجام دهید لطفا به راهنمای رنگ درج شده در بالای صفحه توجه فرمایید .

سبز: صندلی قابل خرید قرمز: صندلی فروخته شده زرد: در حال پرداخت وجه بلیت آبی: انتخاب صندلی توسط شما

توجه: اگر قبل از پرداخت وجه از انتخاب تعدادی از صندلی ها منصرف شدید با موس بر روی صندلی های مورد نظركه به رنگ آبی هستند كلیك كرده تا از سبد خرید شما حذف شود

تكمیل فرم (وارد كردن مشخصات فردی (

تایید اطلاعات و ورود به سایت بانك برای پرداخت وجه بلیت

توجه: اگر تمامی مراحل را انجام داده و نتوانسته اید وارد سایت بانك شوید مشكل از شبكه شتاب میباشد لذا صندلی های انتخاب شده از جانب شما برای شما تا 10 دقیقه به رنگ زرد در حالت رزرو باقی میماند و شما میتوانید پس از گذشت این زمان مجددا برای خرید اقدام نمایید .

توجه : اگر به هر دلیلی موفق به پرداخت نشدید صندلی ها پس از 10 دقیقه از حالت رزرو خارج شده و مجددا قابل فروش خواهند بود در ضمن اولویت با كسانی است كه زودتر وارد مرحله پرداخت شوند .

وارد كردن شماره كارت بانكی ( 16 رقم حك شده بر روی كارت بانكی شما ) و رمز دوم (" CVV2 " عددی است سه یا چهار رقمی كه در رو یا پشت كارت بانكی شما حك شده) در سایت بانك از طریق صفحه كلید ایمن (برای امنیت بیشتر)

برگشت به سایت اکسیر كنسرت برای مشاهده ی فاكتور خرید و تهیه پرینت از فاكتور خریدتان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار