کنسرت گروه رستاک امشب در گرگان برگزار می شود

خبرگزاری پانا: مسئول روابط عمومی گروه موسیقی رستاک، در گفتگو با پانا، از برگزاری کنسرت این گروه در گرگان خبر داد.

کد مطلب: ۳۰۰۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد

سپهر سعادتی، مسئول روابط عمومی گروه موسیقی رستاک، در گفت و گو با خبرنگار این سرویس، از برگزاری کنسرت این گروه در شهر گرگان خبر داد.

وی گفت: گروه رستاک، که شب گذشته، برای اجرای کنسرت به گرگان سفر کرده است، امشب، در سالن چهارصد و پنجاه نفرۀ فخرالدّین اسعد گرگانی به اجرای کنسرت خواهند پرداخت.

سعادتی، که در گروه رستاک، نوازندگی ساز کنترباس را بر عهده دارد، افزود: رستاک با ترکیب همیشگی اش، یعنی با چهارده نوازنده در کنسرت گرگان حاضر خواهد شد.

مسئول روابط عمومی گروه رستاک ادامه داد: در کنسرت گرگان، سیامک سپهری، سرپرست گروه و نوازندۀ تار، فرزاد مرادی، خواننده و نوازندۀ سه تار، دوتار و تنبورک، بهزاد مرادی، خوانند و نوازندۀ سازهای دمام، دسرکتن، نقارۀ قشقایی و دو تار، یاور احمدی فر، نوازندۀ دف، دایره و دیرۀ بوشهری، اکبر اسماعیلی پور، نوازندۀ تار، سارا نادری، نوازندۀ سه تار، دمام، دسرکتن و ناقارای آذری، محمّد مظهری، نوازندۀ کمانچه، نگار اعزازی نوازندۀ دف، دهل، دم دم و دیرۀ بوشهری، صبا جمالی، نوازندۀ قانون، امید مصطفوی، نوازندۀ تمبک، نقارۀ قشقایی، ضرب و تمپو، یاسر نوازندۀ گرجی، نوازندۀ لل وا، قشمه، کرنا، قرنه، بالابان و دونلی، بیتا قاسمی، نوازندۀ قیچک باس، فرزاد خورشید سوار، نوازندۀ دف و سپهر سعادتی، نوازندۀ کنترباس، حضور خواهند داشت.

سپهر سعادتی اظهار داشت: وحید اسداللّهی و فرزندش، محمّد اسداللّهی، و صفر علی رمضانی، از اساتید موسیقی قومی کشور، نیز به عنوان میهمانان ویژۀ کنسرت رستاک در گرگان حاضر خواهند شد و در کنار اعضای رستاک به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

وی، با اشاره به این که این کنسرت، اوّلین اجرای عمومی گروه رستاک پس از ماه های محرّم و صفر است، خاطر نشان کرد: گروه رستاک، سال گذشته در گرگان به اجرای برنامه پرداخته است و قطعاتی که در برنامۀ امشب اجرا خواهد شد، ترکیبی از قطعات آلبوم های «همۀ اقوام من» و «سرنای نوروز» خواهد بود.

نوازندۀ کنترباس گروه رستاک، تصریح کرد: کنسرت گروه رستاک در شهر گرگان، در دو سانس از ساعت هفده و سی دقیقه و بیست و سی دقیقۀ امروز سه شنبه، شانزدهم دی ماه نود و سه، در سالن فخرالدین اسعد گرگانی، واقع در مرکز شهر گرگان، برگزار خواهد شد.

سعادتی، با اشاره به این که در طیّ دو، سه سال گذشته برای شهرهای ساری، چاوس، بهشهر و آمل در استان مازندران اجراهای خوبی برگزار شده است، ضمن تقدیر از مردم خوب و خون گرم استان های شمالی کشور در برگزاری کنسرت های قبلی رستاک، ادامه داد: در استان های شمالی کشور و به ویژه استان مازندران، استقبال خوبی از کنسرت رستاک شده است و انتظار می رود که در دو سانس برگزاری کنسرت در گرگان در استان گلستان نیز، با استقبال خوب و جمعیّت بالای تماشاچیان مواجه باشیم.

گفتنی است تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهرستان گرگان، که در میدانی به همین نام واقع شده است، در سال ۱۳۵۷ به بهره برداری رسید. کار ساخت این تالار ۴۵۰ نفره ۶ سال به طول انجامید و طراحی آن به گونه‌ای انجام شده است که دومین سن استاندارد تالار کشور، بعد از تهران، در گرگان ساخته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار