جانشین فرماندهی حفاظت سپاه:

برداشت برخی رسانه‌هادرباره هواپیما‌ربایی توسط گروه تروریستی نادرست بود

خبرگزاری پانا: سردار کاظمی خبر برخی از رسانه‌ها مبنی بر اقدام به هواپیماربایی توسط یکی از گروهک‌های تروریستی را سوءبرداشت و استنباط نادرست از سخنان معاون عملیات فرماندهی حفاظت سپاه دانست.

کد مطلب: ۳۰۰۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، درپی مصاحبه اخیر معاون عملیات فرماندهی حفاظت سپاه با یکی از رسانه‌ها و متعاقبا اشاره به اقدام عملی یکی از گروهک‌های تروریستی برای هواپیمایی در یکی از بخش‌های خبری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد حسن کاظمی جانشین فرماندهی حفاظت سپاه اظهار داشت: همانگونه که بارها اعلام شده از سال 1389 تا کنون هیچ گونه اقدام عملی برای هواپیماربایی در ایران صورت نگرفته است و خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر اقدام به هواپیماربایی توسط یکی از گروهک‌های تروریستی سوءبرداشت و استنباط نادرست از سخنان معاون عملیات فرماندهی حفاظت سپاه بوده است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ماموریت تامین امنیت پرواز هواپیماهای مسافری و مقابله با ایجاد هرگونه ناامنی در این حوزه همچون گذشته با هوشمندی و هوشیاری کامل دشمنان نظام مقدس اسلامی را از دستیابی به اهداف شوم‌شان باز خواهد داشت.

سردار کاظمی اظهار امیدواری کرد رسانه‌های محترم با حساسیت و دقت بیشتری به انتشار اخبار مربوط به حوزه‌های امنیتی بپردازند تا خدایی ناکرده منجر به سوء استفاده دشمنان و تشویش اذهان عمومی نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار