توسعه ورزش داژبال در وزارت آموزش و پرورش

خبرگزاری پانا: بنابر تفاهم نامه امضا شده بین انجمن داژبال و حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و مسئولان این رشته ورزشی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی کردند.

کد مطلب: ۲۹۹۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی انجمن ورزش داژبال ، با عنایت به تفاهم نامه تنظیم شده وزارت ورزش و جوانان با وزارت آموزش و پرورش ( 406/110/ص/93 مورخ 4/5/1393) و برگزاری جلسه حضوری با مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ، مقررگردید دوره های آموزشی مربیگری و داوری و برگزاری رقابت های ورزش داژبال در کلیه مقاطع تحصیلی انجام پذیرد.


شرمین جباریان ( رئیس انجمن داژبال ) در این خصوص گفت : ورزش داژبال از جمله ورزشهای همگانی مورد علاقه مردم است که موجب سلامت و ایجاد شادابی می گردد و وظیفه ما هم در توسعه ورزشهای همگانی ، تحقق بخشیدن به این امرمهم می باشد.


وی گفت : قشر عظیمی از هموطنان عزیزمان را معلمین و دانش آموزان عزیز تشکیل می دهند و ما در جهت توسعه رسمی این ورزش در بین معلمین و دانش آموزان همواره در تلاشیم ، و به لطف ایزدمنان تاکنون هم توانستیم برنامه های خوبی را در سطح آموزش و پرورش انجام دهیم که می توان به برگزاری دوره های متعدد مربیگری و داوری ویژه معلمین ارجمند و برگزاری مسابقات در مدارس اشاره نمود.


جباریان گفت : بر خود واجب می دانم تا از زحمات و تلاش های مسئولین محترم فدراسیون ورزشهای همگانی و وزارت ورزش و جوانان در خصوص بسط و گسترش ورزش داژبال تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار