امکان آموزش غیرحضوری مدیریت خانواده در خراسان جنوبی فراهم شد

خبرگزاری پانا: سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از فراهم شدن امکان آموزش غیرحضوری رشته مدیریت خانواده در این مرکز خبر داد.

کد مطلب: ۲۹۹۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، علیرضا معصومی با اعلام این خبر گفت: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی برای ترم بهمن به صورت غیرحضوری در رشته مدیریت خانواده مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد.
وی با اشاره به ارائه مجوز دانشگاه جامع علمی کاربردی به مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی برای آموزش غیرحضوری رشته مدیریت خانواده در نیم سال دوم سال تحصیلی 93-94 اظهار داشت: دوره مدیریت خانواده مجموعه ای از دروس مستقل است که به صورت غیر حضوری و برنامه ریزی شده به منظور افزایش توان و مهارت دانشجویان و فراگیران در اداره امور خانواده و تحکیم بنیان خانواده ارایه می شود.
مزایای تحصیل در رشته مدیریت خانواده
سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، سرفصل های دروس این رشته را شامل تعلیم و تربیت در خانواده، حقوق خانواده، اقتصاد خانواده، روانشناسی سلامت خانواده، مدیریت خانواده در عصر حاضر و تغذیه و سلامت خانواده ذکر کرد و گفت: پذیرش بدون کنکور به صورت غیر حضوری، امکان ثبت نام برای تمام فارغ التحصلان مقطع کاردانی، شهریه بسیارکمتر دوره نسبت به دیگر دانشگاه ها، اعطای مدرک تحصیلی معتبر وزارت علوم، و امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در تمامی دانشگاه های داخل و خارج از مزایای تحصیل این رشته می باشد.
معصومی نکته قابل توجه جهت ثبت نام و تحصیل در این دوره را نداشتن محدودیت سنی ذکر کرد و ادامه داد: شرکت در این دوره زمینه­ رشد و تعالی تمام اعضای خانواده­ ایرانی را بیش از پیش فراهم می سازد.
وی در خصوص آینده شغلی رشته مدیریت خانواده نیز گفت: دانش‌آموختگان این رشته می‌توانند به­ عنوان مدرس در هنرستان­ها به تدریس در این رشته بپردازند و نیز در مراکز مشاوره وزارت آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی و مراکز مشاوره خصوصی و دولتی فعالیت کنند.
سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، تأسیس و سرپرستی کارگاه های خود­اشتغالی و مهم­تر از همه مدیریت خانواده، پرستاری، مربی گری مهد کودک و کودکستان، فعالیت در کارخانه ­ها و مراکز تولید مواد غذایی و... را جزو سایر زمینه ­های شغلی دانش ­آموختگان مدیریت خانواده پس از فراغت از تحصیل برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار