کاهش تعرفه همراه بیماران

خبرگزاری پانا: هیئت وزیران به پیشنهاد شورای عالی بیمه سلامت، با کاهش تعرفه همراه بیماران مراکز دولتی در سال ۱۳۹۳ مطابق تعرفه سال ۱۳۹۲ موافقت کرد.

کد مطلب: ۲۹۸۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ به موجب این مصوبه، تعرفه تخت همراه در بیمارستان های درجه یک از 387000 ریال به 210000 ریال، درجه دو از 310000 ریال به 167000 ریال، درجه سه از 232000 ریال به 125000 ریال و بیمارستان درجه چهار از 155000 ریال به 84000 ریال کاهش یافته است.

همچنین در جلسه هیئت وزیران که به ریاست معاون اول برگزار شد ، ضمن بحث و گفتگو در خصوص مهم ترین مسائل و رویدادهای کشور ، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه های اجرایی به تصویب رسید.

بر اساس مصوبه ای دیگر ، دولت به منظور حفاظت از منابع ملی شده و اراضی دولتی واقع در حریم شهرها، شهرکها و شهرهای جدید و ممانعت از تجاوز به عرصه های مذکور آیین نامه ای را به تصویب رساند.

بر اساس این آئین نامه ، با حفظ مالکیت دولت بر این اراضی ، حق بهره برداری و یا حق انتفاع از عرصه های مذکور را در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار داد.

هیئت وزیران، آیین نامه اجرایی قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به رسمی و پیمانی را نیز به تصویب رساند.

در این تصویب نامه چگونگی تغییر وضعیت استخدامی به رسمی و پیمانی تعداد 4876 نفر از مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تعیین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار