نهم دی ماه روز حماسه همه احزاب و اقشار ملت ایران است

خبرگزاری پانا: امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: نهم دی ماه روز حماسه همه احزاب و اقشار ملت ایران است و انقلاب نهم دی ماه مطلق به همه ملت ایران است .

کد مطلب: ۲۹۸۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، مختاری در مراسم حماسه نهم دی ماه بیان داشت: نهم دی ماه اتفاق بزرگی افتاد در خرداد ۸۸ مردم با حضور حداکثری خود بر پای صندوق های رای آمدند و یک رای استثنایی با حضور ۸۴ درصدی خود به دنیا ثابت کردند که ملت ایران همیشه پشتیبان کشور و نظامشان هستند و لی یک عده که شکست خود در انتخابات را پیشبینی کرده بودند با تقلب خواندن انتخابات سعی بر تغییر ذهنیت مردم که در انتخابات تقلب صورت گرفته و می خواستند افکار عمومی را به انحراف بکشانند و با فتنه گری های خود باعث خسارتهای زیادی به کشور شدند. ما با وجود این انتخابات می توانستیم امتیازهای زیادی را کسب کنیم ولی سران فتنه با برنامه ریزیهای غلط خود همه چیز را برهم زدند و اگر توجه داشته باشیم تحریم های فلج کننده در همان سال برعلیه ایران بسته شد .
مختاری در ادامه گفت: نهم دی ماه روز حماسه همه احزاب و اقشار ملت ایران است و انقلاب نهم دی ماه مطلق به همه ملت ایران است تازمانی که بین مردم و مسئولین نظام وحدت و رفعت وجود دارد دشمنان نظام نمی توانند کاری از پیش ببرند .
امام جمعه شهرستان حاجی آباد در ادامه افزود: حفظ انقلاب در گروه وحدت است هیچ گاه فرد شاخص نیست شاخص فقط ولایت فقیه است و میزان ارزشمندی افراد ولایت مداری است .
مختاری ادامه داد: ملت ما در روز نهم دی ماه همه یک پارچه با شعارهای خود شعارهایی که اوج بصیرت آنها را مشخص می کرد و با تمام وجود سران فتنه را نفرین می کردندو بار دیگر از این امتحان الاهی سربلند بیرون آمدند .
حجت الاسلام مختاری در ادامه بیان داشت : عده ای به دنبال تطهیر چهره سران فتنه هستند آنها بدانند که حصر حداقل مجازاتی است که برای آنها در نظر گرفته شده است، خیلی نظام مدارای شما را کرده است آنهمه قتل و آشوبی که شما به پا کرده اید انتظار بخشش نباید داشته باشید شما کشور را در حد براندازی پیش بردید .
وی افزود: اوج خباثت فتنه روز عاشورا بود که به عکس امام راحل و اصل ولایت فقیه توهین شد و فتنه گران با شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران به افکار امام هم توهین کردند وقدس که یکی از آرمان های امام رحل بود را شکستند .
وی در پایان تاکید کرد: یکی از ستون های نظام وحدت و اتحاد است انقلاب ما با وحدت به کلمه به پیروزی رسید و امروز نیز با وحدت می توانیم کشور خود را در برابر هجمه های دشمنان داخلی و خارجی حفظ کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار