رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز اردبیل:

مجمع خیرین استان اردبیل به احداث 346 مدرسه افتخار می‌کند

خبرگزاری پانا:

کد مطلب: ۲۹۵۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جواد قرآن‌نویس در مراسم افتتاح مدرسه خیری روستای کرنق از توابع بخش خورش رستم اظهار داشت: بخش عظیمی از مدارس احداثی مجمع خیرین در مناطق دورافتاده و کمتر توسعه یافته و روستاهای محروم بوده که نمونه آن را امروز در کرنق بخش خورش رستم شاهد هستیم.

وی گفت: با وجود طی شدن مسافت طولانی و صعب‌العبور خیر مدرسه‌ساز غلام پورنقی اقدام به ساخت مدرسه در این منطقه دورافتاده و محروم کرده تا بتواند برای دانش‌آموزان چشم انتظار این مدرسه فضای تعلیم و تربیت و آموزش مناسب را فراهم کند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل با بیان اینکه مجمع خیرین مدرسه‌ساز تاکنون بیش از 346 واحد آموزشی را احداث و تحویل آموزش و پرورش داده است، افزود: در حال حاضر ساخت 17 واحد آموزشی نیز در اولویت این مجمع است.

قرآن‌نویس پروژه‌های افتتاح شده در سال‌جاری را 13 پروژه در قالب 60 کلاس درس بیان کرد و ادامه داد: این پروژه‌ها در اردبیل، نمین، نیر، هیر، خلخال، گرمی و اردبیل تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.

وی بیان کرد: همین که دانش‌آموزان بر سر کلاسی احداثی حاضر شده و با کتاب و دفتر با شور و حال خاص تحصیلاتشان را انجام می‌دهند بزرگتریم افتخار و شایستگی برای خیرین است که قطعا در کنار مهر و محبت آنها می‌توانند راغب به ادامه فعالیت در این سنگر باشند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: همین که با ساخت این مدرسه دانش‌آموزان در هوای سرد این منطقه کوهستانی از تحصیل در کانکس رهایی پیدا کرده و در داخل کلاس‌های درس با فضای گرم‌تر به تحصیل می‌پردازند برای همه ما افتخاری ارزشمند است.

قرآن‌نویس تصریح کرد: در کنار مجمع خیرین نوسازی و تجهیز مدارس نیز تلاش وافری را در ساخت این مجموعه‌ها انجام داده‌ایم و سعی بر این بوده تا دانش‌آموزان بتوانند با خیال راحت در این مجموعه‌‌ها تحصیل کنند.

وی پروژه‌های کلنگ‌زنی شده در سال‌جاری را 10 پروژه در قالب 45 کلاس درس عنوان کرد و ادامه داد: تلاش و جدیت ما بر این است تا بتوانیم این پروژه‌ها را نیز هر چه سریع‌تر با کمک خیرین تکمیل و تحویل آموزش و پرورش دهیم.

گفتنی است:در این مراسم به همت خیرین و اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل برخی از اقلام و بسته‌های آموزشی و فرهنگی نیز بین دانش‌آموزان این منطقه محروم توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار