کمبود پارکینگ در اصفهان عامل ۶۷ هزار پارک حاشیه ای در شهر شده است

خبرگزاری پانا : عضو شورای اسلامی ‌شهر اصفهان گفت: کمبود پارکینگ در سطح شهر اصفهان باعث ۶۷ هزار پارک حاشیه ای در شهر شده است.

کد مطلب: ۲۹۴۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، علیرضا نصر اصفهانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: هر روز ۱۷۰ هزار خودرو در سطح شهر اصفهان تردد می کنند که در ساعات پیک مصرف به پارکینگ احتیاج دارند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون حدود ۶۷ هزار پارک حاشیه‌ای در اصفهان صورت می‌گیرد، ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۱۴ هزار واحد پارکینگ در اصفهان داریم که با اضافه شدن پارکینگ های در حال احداث در حدود ۶۷ هزار فرصت پارک حاشیه‌ای داریم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: براساس فرموده پیامبر (ص)، کسی که خواهان سعادت بوده، باید برای اصلاح امور مردم تلاش کند، بنابراین مسئولان باید شأن مردم را حفظ کرده و خود را خدمت‌گذار مردم بدانند.

وی با اعتقاد بر اینکه باید مسئول فضای نقد و انتقاد را در زیرمجموعه خود بارور کند، تصریح کرد: یک مقام مسئول باید اعتماد مردم و کارکنان را به خود افزایش داده و نهایت تسهیلات را برای ارباب رجوع در ادارات فراهم کند و هیچ‌گونه تندخویی نداشته باشد.

نصر اصفهانی اعلام کرد: نباید نام ارباب رجوع تنها در کلام باشد بلکه باید در حقیقت نیز مردم ارباب مسئولان باشند.

وی افزود: امروز در اصفهان کمتر سفر شهری با وسیله نقلیه شخصی انجام می گیرد که دغدغه پارکینگ نداشته باشد و با توجه به اینکه ایجاد تسهیلات برای عبور وسائط نقلیه شخصی ،میل مردم را به استفاده از حمل و نقل عمومی کاهش می‌دهد اما این را هم باید در نظر داشت که با وجود تلاش‌ها، مدیریت شهری هنوز نتوانسته حمل و نقل مناسب را برای شهر فراهم کند بنابراین ما نباید از مردم انتظار داشته باشیم که از وسائل خود استفاده نکنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: با توجه به عدم نظارت به پارک‌های حاشیه‌ای فرصتی برای کسبه و کارمندان برخی مناطق فراهم شده تا اتومبیل‌های خود را در کوچه‌ و خیابان‌های محل کار خود پارک کرده که این موضوع پائین آمدن ضریب امنیت را به دنبال داشته که باید بابت آن از مردم عذرخواهی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار