معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر:

وحدت میان سه قوا موجب آرامش و امید در جامعه است

خبرگزاری پانا: معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: وحدت موجود میان سه قوا که با تبعیت از مقام معظم رهبری مشغول خدمت رسانی به مردم هستند، زمینه ساز و بستر آرامش و امید برای مردم و جامعه است.

کد مطلب: ۲۹۲۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مصطفی آزادبخت در یادواره سرداران، فرماندهان و 223 شهید بخش جوکار ملایر افزود: ملت ما از این وحدت و هماهنگی درس می گیرند و همواره پای ارزش های انقلاب و شهدا ایستاده اند.

وی اظهار داشت: ملت سرافراز ایران با اعتقاد راسخ در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدا حضور پیدا می کنند و با تبعیت از مقام معظم رهبری راه شهیدان را ادامه می دهند.

وی افزود: مردم ایران همواره پای کار هستند و این پیام آنان است که ولایتمدارانه نمایندگانی متعهد، لایق و دلسوز و مقید به نظام و اسلام را برای مجلس انتخاب کردند که تمام وقت خود را برای دفاع از انقلاب و خدمت بی منت و صادقانه به مردم صرف می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز گفت: هم اکنون که انواع تحریم ها و فشارها بر نظام ما وارد است، وظیفه ما بسیار سنگین است و ما که مانده ایم باید زینب گونه عمل کنیم.

سرهنگ'مصطفی رستمی' افزود: در حال حاضر، که دشمنان به دنبال دلسرد کردن مردم از نظام و اعتقاداتشان است، سیره شهدا این است که پای نظام بایستیم و با تمام توان از نظام و آرمان های انقلاب دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان تاسیسات هسته های را امروز بهانه قرار داده اند، اظهار کرد: باید به تیم مذاکره کننده احسنت گفت که در مذاکرات که صحنه جنگ بود، جانانه جنگیدند و این مایه عزت و افتخار ایران است.

رستمی ادامه داد: دشمن با تمام توان خود در برابر عظمت و قدرت ایران هیچ است که این اقتدار و شکوه را شهیدان برای ما به وجود آوردند.

وی با بیان اینکه حضرت زینب(س) باید الگوی تمام مادران و دختران باشد، بیان داشت: خانواده های معظم شهدا با وجود اینکه در فراق شهیدان خود می سوزند، اما همواره پای نظام هستند و این الگویی برای همه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار