جلال مقامی امروز از بیمارستان مرخص می شود

خبرگزاری پانا: جلال مقامی استاد و بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که او را بیشتر به واسطه اجرای برنامه ˝دیدنی ها˝ می شناسیم، عصر امروز-پنجشنبه 20 آذر- از بیمارستان مرخصی می شود.

کد مطلب: ۲۹۱۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
نوید جولایی تهیه کننده برنامه "شنیدنی ها" با اعلام این خبر به خبرنگار فرهنگی پانا گفت: خوشبختانه حال آقای مقامی کاملا خوب است و ایشان بنا به گفته پزشکان امروز از بیمارستان مرخص خواهند شد.
وی درباره علت بستری شدن و بیماری این بازیگر توضیح داد: مشکل تکلم ایشان که روز شنبه اتفاق افتاد ناشی از حمله بسیار خفیف عصبی گزارش شده است. متاسفانه در چند روز اخیر هم شایعاتی مبنی بر وضعیت نامساعد اوضاع جسمانی ایشان شنیده و درج شد که ناراحتی و گلایه ایشان را به همراه داشت. اما من به تازگی با ایشان دیدار داشتم و کاملا از شرایط جسمی شان اطلاع دارم و حالشان خوب است و در صحت و سلامت به سر می برند.
این تهیه کننده افزود: در این چند روز تعدادی از مدیران به دیدار استاد مقامی آمدند و حمایت همه جانبه ای را ابراز کردند و جا دارد این میان از آقای علی سیفی مدیر رادیو دانش و آقای علی ترکاشوند شهردار کرج تشکر کنم.
گفتنی است جلال مقامی گوینده برنامه "شنیدنی ها" صبح روز شنبه 15 آذرماه در حالی که خود را برای حضور در این برنامه آماده می کرد با مشکل تکلم مواجه و در بیمارستان قائم استان البرز بستری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار