برگزاری آزمون های هماهنگ منطقه ای در مدارس منطقه بردخون

خبرگزاری پانا : آزمون های هماهنگ منطقه ای در مدارس منطقه بردخون برگزار شد .

کد مطلب: ۲۹۱۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون اظهارداشت: سوالات آزمون بر اساس بودجه بندی کتاب ها تا پایان آبان ماه طراحی شد و آزمون ها به طور همزمان در همه مدارس و با حضور ناظر منطقه ای برگزار گردید.

ظهیر محمودی افزود: پس از پایان آزمون ها نتایج مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و 44 نفر از دانش آموزان به تفکیک دروس و پایه به عنوان نفرات برتر اول تا سوم معرفی شدند و هدایایی از طرف اداره آموزش و پرورش منطقه به آنان اهداء شد .
وی اضافه کرد: این آزمون ها باعث ایجاد روحیه و انگیزه بسیار زیاد شده و رقابت علمی بین دانش آموزان فراهم گردید و فضای نشاط و تلاش را به درون مدارس وارد نموده است.
محمودی ادامه داد: برگزاری این آزمون ها از برنامه های پیش بینی شده معاونت آموزشی می باشد و تداوم خواهد داشت که در اجرای آن از حمایت رئیس اداره و برنامه ریزی کارشناس تکنولوژی و همکاری کارشناسان آموزش و همدلی و همراهی همه همکاران اداری و تلاش سرگروه های آموزشی و دبیران برخوردار شده ایم.
معاون آموزشی اداره تصریح کرد: مراسم تقدیم جوایز نفرات برتر هر مدرسه با حضور دبیران و داش آموزان و تعدادی از اولیاء و رییس اداره و یکی از معاونین برگزار می گردد و تعدادی از دبیران طراح سئوال و دست اندرکار مورد تقدیر قرار می گیرند.
آزمون های هماهنگ منطقه ای برای دروس فیزیک، زیست شناسی، ریاضی، عربی، ادبیات فارسی تخصصی، حسابان در متوسطه دوم و ریاضیات متوسطه اول برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار