احمد رضایی - دبیر هیئت کشتی استان قم

داور بین‌المللی کشتی قم قاضی مسابقات نوجوانان کشور شد

خبرگراری پانا : رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور از صبح روز پنجشنبه بیستم آذر ماه با حضور چهره‌های مستعد و آینده‌دار این رده به میزبانی تهران آغاز خواهد شد.

کد مطلب: ۲۹۱۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، احمد رضایی - دبیر هئیت کشتی استان قم در گفتگو با خبرنگار پانا گفت : رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور از صبح روز پنجشنبه بیستم آذر ماه با حضور چهره‌های مستعد و آینده‌دار این رده به میزبانی تهران آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: کشتی‌گیرانی که در سال‌های آتی پشتوانه‌های این ورزش پهلوان‌پرور در مسابقات المپیک، جهانی، آسیایی و بین‌المللی هستند قرار است در دو مدت دو روز به میزبانی سالن ورزشی شهدای هفتم‌تیر تهران با یکدیگر به رقابت بپردازند.

دبیر هیئت کشتی استان قم افزود: از قم نیز تیمی متشکل از 10 کشتی گیر در رشته آزاد و همچنین 10 کشتی‌گیر در رشته فرنگی با کادر فنی توانمند و با دانش راهی این رقابت‌ها شده‌اند و ان‌شاءالله با شناختی که از اعضای هر دو تیم داریم موفقیت‌های خوبی کسب خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با اعلام اسامی داوران قضاوت کننده در این رقابت‌ها از سوی کمیته داوران فدراسیون کشتی کشورمان، سعید عباسی داور بین المللی و رئیس کمیته داوران هیئت کشتی استان قم نیز در این پیکارها به قضاوت خواهد پرداخت.

رضایی عنوان کرد: عباسی که از داوران جوان و البته با تجربه و با دانش کشتی کشورمان و یکی از چهره‌های موفق هیئت کشتی قم به شمار می‌رود به تازگی از قضاوت در مسابقات لیگ جهانی 2014 کشتی فرنگی بازگشته و در این مسابقات سوت خواهد زد.

وی بیان کرد: نخستین دوره رقابت‌های لیگ جهانی کشتی فرنگی امسال با شرکت 16 تیم به میزبانی کشورمان و در شهر آبادان به انجام رسید و خوشبختانه شاهد حضور خوب تیم صبای قم در این مسابقات و همچنین قضاوت‌های موفق سعید عباسی در رقابت حریفان بودیم.

دبیر هیئت کشتی استان قم افزود: قضاوت کردن در کنار داوران با تجربه حاضر در این رقابت‌ها و همچنین داوری چهره‌های مطرح کشتی جهان در نخستین دوره مسابقات لیگ جهانی کشتی فرنگی قطعا تجربه سعید عباسی را افزون‌تر کرده و او به زودی یکی از داوران برجسته کشتی کشور در میادین مهم همچون المپیک خواهد شد.

وی اضافه کرد: این داور کشتی قم در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا و همچنین المپیک 2014 نوجوانان جهان در تایلند و چین نیز حضور داشته و از صبح پنجشنبه بیستم آذر ماه در سالن شهدای هفتم تیر یک مدال مهم دیگر را در قضاوت‌های خود تجربه می‌کند.

رضایی در پایان اظهار کرد: در مجموع باید بگویم که داشتن چنین چهره‌هایی در سطح اول کشتی کشور در کنار مدال‌ها و افتخاراتی که کشتی‌گیران توانمند قم در رقابت با حریفان مطرح خود از میادین داخلی و خارجی کسب می‌کنند موجب شده تا هیئت کشتی قم یکی از هیئت‌های موفق کشتی کشور باشد.
/سید مهدی رضوی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار