مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد:

استقرار 120 روحانی در مدارس استان مرکزی

خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: سال گذشته 80 روحانی در مدارس استان مرکزی مستقر بوده اند که امسال این تعداد به 120 نفر افزایش یافته است.

کد مطلب: ۲۸۹۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فولادوند در دیدار معاونین پرورشی استان با آیت ا... دری نجف آبادی افزود: در حال حاضر در مدارس استان مرکزی 420 روحانی و 380 معاون پرورشی در حال ارائه خدمات پرورشی و مذهبی به دانش آموزان هستند.

وی ادامه داد: وظیفه آموزش و پرورش تربیت نسل های آینده و رسیدگی به امور پرورشی و فرهنگی، همچنین امور دینی دانش آموزان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه فعالیت های پرورشی و مذهبی بسیاری توسط اداره کل آموزش و پرورش استان در راستای ارتقای سطح پرورشی و فرهنگی دانش آموزان صورت گرفته است، اظهار داشت: زیباسازی مدارس، برگزاری و انجام فعالیت های تربیتی و پرورشی و برگزاری طرح مصباح با عنوان معرفی زندگی امام حسن عسگری (ع) از جمله این برنامه ها بشمار می رود.

فولادوند عنوان کرد: کسب 38 رتبه برتر در مسابقات قرآنی و معارف اسلامی در سطح کشور توسط دانش آموزان استان و پیگیری برگزاری جشنواره ملکوت مربوط به معرفی آثار استاد علامه جوادی آملی از دیگر این فعالیت هاست.

وی با اشاره به فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو بیان کرد: دانشجویان باید با سرلوحه قراردادن دانشجویان شهید همواره استکبارستیزی را در اولویت کارهای خویش قرار دهند.

در پایان این دیدار توسط نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از دانش آموزان برتر استان در مسابقات قرآن، اذان و معارف اسلامی در سطح کشور تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار