جلال مقامی در بیمارستان بستری شد

جلال مقامی در بیمارستان بستری شد

خبرگزاری پانا: جلال مقامی پیشکسوت عرصه دوبلاژ و مجری برنامه تلویزیونی خاطره انگیز ˝دیدنی ها˝ صبح امروز پیش از اجرای برنامه ˝شنیدنی ها˝ به دلیل مشکل حنجره در بیمارستان قائم استان البرز بستری شد.

کد مطلب: ۲۸۹۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، نوید جولایی تهیه کننده برنامه"شنیدنی ها" رادیو البرز و دانش ضمن اعلام این خبر گفت: صبح امروز شنبه 15 آذرماه طبق روال برنامه شنیدنی ها منتظر استاد جلال مقامی مجری و گوینده برنامه بودیم تا این که همکار ما در بخش ترابری که به دنبال ایشان رفته بودند، تماس گرفتند و اطلاع دادند ایشان نمی‌توانند صحبت کنند و حنجره شان دچار مشکل شده است.
وی افزود: بنابراین ایشان را به سرعت به بیمارستان قائم البرز منتقل کردیم و جمعی از مدیران رادیو نیز در بیمارستان حضور یافتند. در حال حاضر آزمایشاتی برای تشخیص علت این حادثه انجام شده است. خوشبختانه حال جسمانی استاد خوب است، اما حنجره شان دچار مشکل شده و نمی توانند صحبت کنند.
جلال مقامی متولد 2 مرداد 1320 بازیگر، صداپیشه و مدیر دوبلاژ پیشکسوت ایرانی است که به واسطه اجرای برنامه "دیدنی ها" شهرت و محبوبیت زیادی بین مردم دارد. راز گل شب بو، گالان، زنگ اول، گردباد زندگی، ایستگاه ترن، من مادرم از جمله فیلم هایی است که این هنرمند برجسته در آن نقش آفرینی کرده است. وی همچنین سرپرستی گویندگان آثاری همچون لانه عقابها، خلبان، هبوط، همه دختران من، سفر بخیر، کمینگاه، گمشدگان، مار، توهم، ملاقات، زیر باران، روزنه، در مسیر تندباد و... را برعهده داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار