بازدید محمد احسانی از پشت صحنه فیلم دو عروس

خبرگزاری پانا: معاون ارزشیابی و نظارت بر آثار سازمان سینمایی از پشت صحنه فیلم سینمایی دوعروس به کارگردانی داود موثقی بازدید کرد.

کد مطلب: ۲۸۸۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، "محمد احسانی" با حضور در پشت صحنه فیلم سینمایی "دو عروس" افزود : تولید فیلم بدنه یکی از نیازهای سینمای ایران است و تولید چنین آثاری می تواند به اقتصاد سینما کمک کند. البته شرط این کار این است که فیلم به شعور مخاطب احترام بگذارد و در طی یک روند تدریجی سلیقه او را ارتقاء دهد . البته با توجه به گستردگی انتخاب های مخاطبان، و رقبای جدی سینما لزوما فرمول های قدیمی در جذب مخاطب جواب نمی دهد و کارگردانان باید به دنبال نوآوری و بدعت در این عرصه باشند تا سینمای پرمخاطب در دام کلیشه و ایستایی نیفتد .

وی با اشاره به عوامل باتجربه در تولید فیلم دو عروس یادآور شد: حضور علی ژکان به عنوان تهیه کننده در این اثر سینمایی که سابقه مشخصی در عرصه کارگردانی نیز دارد به ارتقای کیفی این فیلم کمک خواهد کرد .

معاون ارزشیابی ونظارت آثار سینمایی با بیان اینکه سرگرمی یکی از کارکردهای سینما است تاکید کرد: تولید آثار باکیفیت که با نگاه سرگرم کنندگی تولید می شود می تواند بخشی از مخاطبان سینما را که به دنبال چنین آثاری هستند راضی کند .

در ادامه "علی ژکان" تهیه کننده و "داود موثقی" کارگردان فیلم دو عروس نیز توضیحاتی درباره نحوه تولید این اثر سینمایی ارائه کردند .

فیلم "دو عروس" به کارگردانی داود موثقی هم اکنون در تهران در حال فیلمبرداری است .

فیلمبرداری این اثر سینمایی تا کنون ۲۲ جلسه سپری شده و سه روز دیگر فیلمبرداری این اثر به پایان می رسد .
علی ژکان تهیه کننده گی این اثر سینمایی را برعهده دارد .

بهزاد غلامی دستیار و برنامه ریز، احمد احمدی مدیر فیلمبرداری، صدابردار : بهمن حیدری، گریم: رسول سید عربی، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند. تدوین این اثر نیز توسط موثقی انجام می شود .

دانیال عبادی، افسانه پاکرو، سلماز آق مقانی، علی خیامی، صفا آقاجانی و میرطاهر مظلومی و بهزاد رحیم خانی بازیگران این اثر سینمایی هستند. عرفان برزی بازیگر خردسال این اثر سینمایی است .

دیگر عوامل این اثر سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: احمد احمدی، صدابردار: بهمن حیدری، گریم: رسول سید عربی، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند و دستیار و برنامه ریز: بهزاد غلامی . تدوین این اثر نیز توسط موثقی انجام می شود .


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار