نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:

وضعیت اتوبوسرانی شیراز رضایت بخش نیست

خبرگزاری پانا: نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ناوگان اتوبوس‌رانی كلان‌شهر شیراز برای ارائه خدمات مطلوب هم‌اینك به 400 دستگاه اتوبوس نیاز دارد.

کد مطلب: ۲۸۷۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمودرضا طالبان گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی کارآمد یکی از شاخصه‌های توسعه شهری و توجه به آن لازم است.
وی گفت: بدون شک شهری که در بخش حمل و نقل عمومی ضعیف باشد و نتواند این بخش را به خوبی گسترش دهد در رسیدن به توسعه پایدار شهری دچار مشکل خواهد بود.
طالبان ادامه داد: متاسفانه در شهر شیراز به دلیل مشکلاتی که سازمان اتوبوسرانی با آن مواجه است نتوانسته‌ایم آنگونه که شایسته مردم بوده خدمات را ارائه دهیم.
وی در عین‌حال گفت: البته تاكنون هم نتوانسته‌ایم به مردم اثبات كنیم كه استفاده از اتوبوس مناسب‌تر و به‌صرفه‌تر از خودروهای شخصی است.
وی كمبود اتوبوس‌های شهری را یكی از دلایل بروز این مشكل دانست و گفت: لازم است شهرداری در بودجه سال آتی خود این موضوع بسیار مهم را پیش بینی کند که قطعا اعضای شورای شهر نیز از آن حمایت می‌كنند.
این عضو شورای شهر شیراز ادامه داد: از دیگر مشکلات ناوگان فعلی اتوبوسرانی، فقدان نظارت دقیق بازرسان این سازمان بر عملکرد رانندگان است که این موضوع می‌طلبد تا سازمان اتوبوسرانی با استفاده از بازرسان افتخاری حوزه نظارتی خود را افزایش دهد.
طالبان لزوم برگزاری دوره‌های آموزش فرهنگ ترافیك برای رانندگان اتوبوس‌ در شیراز شد و گفت: در بودجه سال جاری شهرداری شیراز اعتبار مناسبی جهت آموزش فرهنگ ترافیک پیش بینی شده اما متاسفانه اتفاق خاصی را تاکنون شاهد نبودیم و از عملکرد شهرداری شیراز در این بخش رضایت نداریم و شهردار شیراز نیز در این خصوص باید پاسخگو باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار