میان استقبال پرشور تماشاگران در تماشاخانه مشایخی؛

اجرای پایانی «خانه تعطیل است»به مسعود کرامتی و بهرام ابراهیمی تقدیم شد

خبرگزاری پانا: نمایش «خانه تعطیل است» به کارگردانی شیما فرهمند، شب گذشته جمعه هفتم آذر هم‌‌‌زمان با اجرای پایانی خود در تماشاخانه استاد مشایخی، میزبان بهرام ابراهیمی و مسعود کرامتی بود که فرهمند اجرای دیشب را به آنها تقدیم کرد.

کد مطلب: ۲۸۶۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، شب گذشته مصادف با جمعه هفتم آذرماه، اجرای پایانی نمایش «خانه تعطیل است» در شب پایانی با استقبال چشم‌گیر تماشاگران مواجه بود، طوری که حتی یک صندلی خالی در سالن باقی نماند و برخی از تماشاگران مجبور شدند به صورت ایستاده نمایش را تماشا کنند. همچنین تعدادی دیگر از تماشاگران، برای دومین یا چندمین‌بار به تماشای این تئاتر نشستند.

مسعود کرامتی و بهرام ابراهیمی، دو هنرمندی بودند که در این اجرا تماشاگران را همراهی کردند. فرهمند در پایان نمایش، ضمن قدردانی و تشکر از حضور این هنرمندان پیشکسوت، اجرای نمایش را به آنها تقدیم کرد.

گفتنی است نمایشنامه «خانه تعطیل است» را امیر عالمی با اقتباس از داستان «موضوع موقت» اثر جومپا لاهیری نوشته است.محسن بهرامی و شیما فرهمند نیز دو بازیگر آن بودند.

دیگر عواملی که نمایش را همراهی می‌کردند،از این قرارند: سهراب مدیری(دستیار کارگردان)، پریسا نکوقدم (منشی صحنه)، نغمه ارجمند (عکاس) و احمدرضا حجارزاده(مدیر روابط‌عمومی).

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار