اعتراف عجیب پائولو مالدینی از کودکی هایش

خبرگزای پانا: کاپیتان سابق میلان عنوان کرد در کودکی هوادار یوونتوس بوده است. او همچنین اعلام کرد نمی خواهد مثل پدرش مربی شود.

کد مطلب: ۲۸۶۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، پائولو مالدینی یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال جهان است که 25 سال در تیم میلان بازی کرد. این مدافع ارزشمند در طول این سال‌ها 905 بار پیراهن میلان را به تن کرد و موفق شد با این تیم به 7 قهرمانی در لیگ ایتالیا و 5 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یابد.

پائولو مالدینی در گفت‌وگو با روزنامه گاتزتا دلا اسپورت عنوان کرد که در کودکی طرفدار یوونتوس بوده است. مالدینی درباره علاقه به یوونتوس گفت: در کودکی طرفدار یوونتوس بودم ولی وقتی برای میلان شروع به بازی کردم، دیگر همه چیز را فراموش کردم و میلان همه زندگی من شد. البته بخشی از آن به خاطر پدرم چزاره بود.

مالدینی ادامه داد: در 50 سال اخیر همیشه یک مالدینی در تیم میلان حضور داشته است. این که بعد از پدرم بازوبند کاپیتانی میلان به من برسد، تنها چیزی بود که به دنبال آن بودم و این بزرگ‌ترین افتخار زندگی من بود. الان هم خیلی خوشحالم که پسرم کریستین در میلان پیشرفت کرده است. او عملکرد خوبی در تیم جوانان میلان داشته است و اگر پیشرفتش را ادامه دهد به تیم اصلی اضافه خواهد شد.

پائولو مالدینی درباره علاقه به مربیگری ادامه داد: بعد از آن که از فوتبال خداحافظی کردم تصمیم گرفتم که به دنیای مربیگری وارد نشوم. حتی من دورهای مربیگری را هم تا الان پشت سر نگذاشته‌ام. من مربی نخواهم شد. چرا که مطمئن هستم در آن موفق نمی‌شوم. من برای مربیگری آفریده نشدم به همین خاطر هیچگاه فکر حضور روی نیمکت را نکردم. خیلی‌ها انتظار داشتند بعد از 25 سال حضور در میلان در این تیم بمانم و به کادرفنی اضافه شوند ولی خیلی دیگر از بازیکنان میلان که سال های زیادی در این تیم بودند نیز مربی نشدند.

مدافع متعصب میلان ادامه داد:‌در فوتبال کارهای زیادی را انجام دادم. خطر دور بودن از جهان فوتبال را احساس می‌کنم اما رابطه عاطفی شدیدی با میلان دارم و نمی‌توانم خود را در نیمکت تیم دیگری حتی در خارج از ایتالیا ببینم. هیچ‌گاه به مربیگری فکر نکرده‌ام. وقتی زندگی‌ پدرم را به خاطر می‌آورم، به این نتیجه‌ می‌رسم که نمی‌توانم مانند او زندگی کنم. حرفه پدرم در زندگی شخصی‌ او تاثیر گذاشته بود و نمی‌خواهم زندگی‌ام مثل او باشد. گذشته از این وقتی یک بازیکن به دنیای مربیگری روی می‌آورد، احتمال پیوستنش به هر تیمی وجود دارد. لئوناردو نمونه خوبی در این زمینه است. نمی‌خواهم لئوناردوی جدید باشم! نمی‌توانم به جز میلان خود را در تیم دیگری ببینم. به همین علت در فکر مربیگری نیستم. با هیچ باشگاه ایتالیایی به جز میلان کار نخواهم کرد. بنابراین احتمال مربیگری من صفر است.

مالدینی درباره اینزاگی که هدایت روسونری را بعد از کلارنس سیدورف برعهده گرفت، گفت: اینزاگی هدایت تیمی را برعهده گرفته است که بد و نامنظم بسته شد. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. او می‌تواند میلان را موفق کند اما به زمان نیاز دارد.

مدافع سابق میلان در پایان درباره تمام پیشنهادهای دوران ورزشی‌اش گفت: یوونتوس به من پیشنهاد داد. جان‌لوکا ویالی هم در سال 1996 از من خواست تا به چلسی بروم اما ترجیح دادم در میلان باقی بمانم؛ چرا که تیم در آن دوران در بحران بود و نمی‌خواستم که در آن شرایط سن‌سیرو را ترک کنم. آرسنال هم پیشنهاد مالی بسیار خوبی را ارائه داد. سر آلکس فرگوسن هم به جذبم علاقه داشت اما در تیم محبوبم باقی ماندم. تمام این پیشنهادها در دوران بحرانی میلان بود. در چنین شرایطی تصمیم آسان‌تر ترک میلان بود اما من به عنوان کاپیتان مسئول نتایج ضعیف بودم و باید تیم را از بحران خارج می‌کردم. به همین علت قرار را بر فرار ترجیح دادم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار