رئیس سازمان دانش اموزی فارس خبر داد:

برگزاری مانور زلزله و ایمنی در مدارس استان فارس

خبرگزاری پانا: رئیس سازمان دانش اموزی فارس از برگزاری مانور زلزله در مدارس استان همزمان با سراسر کشور در روز ۸ آذر به مناسبت “روزایمنی در برابر زلزله در مدارس″ خبر داد.

کد مطلب: ۲۸۵۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد

محمد علی چوبینی در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: هشتم آذرماه همزمان با سراسر کشور در مدارس فارس زنگ مانور زلزله و ایمنی نواخته می شود.
رئیس سازمان دانش اموزی فارس بیان کرد: شانزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس کشور در روز شنبه هشتم آذر ماه با شعار" آیا مدرسه من در برابر زلزله ایمن است؟" در مدارس استان برگزار خواهد شد.
وی افزود:این مانور با همکاری سازمان دانش آموزی استان و مشارکت جمعیت هلال احمر، اورژانس و مدیریت بحران استانداری فارس با به صدا در آمدن زنگ زلزله و ایمنی اجرا خواهد شد.
چوبینی خاطرنشان کرد:این مانور با هدف کاهش خسارات جانی و مالی ناشی از زلزله بوسیله ارتقاء فرهنگ ایمنی و مقاوم‌سازی، ایجاد و ارتقای مهارتهای فردی و جمعی جوامع دانش آموزی و واکنش صحیح و سریع در برابر زلزله و استفاده کاربردی و عملی از آموخته های نظری دانش آموزان برگزار می شود.
وی همچنین اظهار داشت: برگزاری این مانور نقش بسیار مهمی در ایجاد آمادگی برای مقابله با حوادث و سوانح مختلف دارد.
رئیس سازمان دانش اموزی فارس در پایان یادآور شد:در بیش از یکصد مدرسه استان نیز آموزش صحیح پناهگیری در زمان زلزله و کمک های اولیه توسط هلال احمر و اورژانس آموزش داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار