با حکم تعزیرات حکومتی صورت گرفت؛

جریمه ۶۴۰ میلیونی برای یک شرکت هواپیمایی متخلف

خبرگزاری پانا: یک شرکت هواپیمایی به دلیل گرانفروشی بلیط، به پرداخت ۶۴۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و ممهور کردن پروانه واحد صنفی به مهر تخلف اول محکوم کرد.

کد مطلب: ۲۸۴۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حمیدرضا کریم مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در تشریخ این خبر گفت: تعزیرات با همکاری بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان صنعت، معدن و تجارت طرح ساماندهی به شرکت‌های فروش بلیط هواپیمائی را در دستور کار خود قرار داده و به صورت سرزده در قالب گشت‌های مشترک متشکل از کارشناسان متخصص از آژانس‌های سطح شهر بازدید و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: در این بازرسی‌ها یک شرکت هواپیمائی در شهر مشهد تخلف گرانفروشی داشته به صورتی که از مشتریان وجه اضافی دریافت می‌کرده با احراز تخلف انتسابی پروند‌ه‌ای تشکیل و جهت رسیدگی، پرونده به شعبه چهارم بدوی تعزیرات مشهد ارجاع شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شعبه یاد شده با توجه به شواهد و قرائن موجود در پرونده مدیرعامل شرکت هواپیمایی در مشهد را به اتهام دریافت وجه اضافی در فروش بلیط به پرداخت 640 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و ممهور کردن پروانه واحد صنفی به مهر تخلف اول محکوم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار