عضوگیری رایگان كتابخانه شهید آوینی صفادشت ملارد در هفته كتاب

خبرگزاری پانا: مسئول کتابخانه شهید آوینی، برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی کتابخانه شهید آوینی فرهنگسرای بعثت را عنوان كرد.

کد مطلب: ۲۸۴۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا: لیلا قربانی، مسئول کتابخانه شهید آوینی، برنامه های فرهنگسرای بعثت در هفته کتاب و کتاب خوانی توسط کتابخانه شهید آوینی فرهنگسرای بعثت را تشریح كرد.
وی، پذیرش اعضا به صورت رایگان از 25آبان به مدت یک هفته را از برنامه های این كتابخانه عنوان كرد و گفت: مراسم روز کتاب ویژه خردسالان در 27 آبان با حضور رییس نهاد کتابخانه های شهرستان ملارد درکتابخانه شهید آوینی برگزار شد.
قربانی، دایر نمودن نمایشگاه کتاب همراه با تازه های کتاب کتابخانه شهید آوینی را از دیگر برنامه های این كتابخانه در هفته كتاب برشمرد و ادامه داد: مسابقه کتابخوانی با عنوان "تا اربعین" که هر هفته تا اربعین حسینی یک سری سوال به صورت پیامک به همشهریان گرامی ارسال خواهد شد و به افرادی که تمامی سوالات را پاسخ صحیح داده باشند جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
گفتنی است، بازدید مدارس از کتابخانه شهید آوینی، همایش تجلیل از کتاب خوانان برتر کتابخانه شهید آوینی در سالن شهید طحانی شهرستان ملارد، تجلیل از خانواده کتابخوان و کتابخوان سالمند از دیگر برنامه های این كتابخانه در هفته كتاب بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار