رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس:

مسئولان شهرستان شیراز در نماز جمعه شهرک های اطراف نیز حضور یابند

خبرگزاری پانا: رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس از مسئولان شهرستان شیراز خواست برای تعامل با ائمه جمعه شهرک های اطراف شیراز گاهی در نماز جمعه این مناطق حضور یابند.

کد مطلب: ۲۸۴۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام حسین ملک در جلسه شورای اداری شهرستان شیراز بیان کرد: نماز جمعه یکی از فرائض عبادی، سیاسی و اجتماعی و بسیار با فضیلت است که اگر به آن توجه شود و به خصوص مسئولان و مردم ارتباط داشته باشند، برکات حاصل از آن بیشتر نمایان خواهد شد.
وی با بیان اینکه جایگاه نماینده ولی فقیه در استان به مانند جایگاه رهبر معظم در کشور است، گفت: قاعدتا ائمه جمعه نیز این نقش ها را در شهرهای محل خدمت خود ایفا می کنند.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس افزود: با توجه به این همان دیدی که به جایگاه رهبری وجود دارد باید به ائمه جمعه هم وجود داشته باشد.
حجت الاسلام ملک مکان گفت: بهتر است مسئولان شهرستان شیراز که معمولا در نماز جمعه شهر شیراز حضور دارند گاهی اوقات در نماز جمعه شهرک های اطراف شرکت کرده و با ائمه جماعات این مناطق ارتباط داشته باشند تا ائمه جمعه بتوانند مشکلات مردم را که از آن آگاهی دارند در اختیار آن ها قرار دهند.
وی همچنین گفت: حجت الاسلام محمد حسن مرادی به زوی به عنوان امام جمعه شهرک گلستان جایگزین حجت الاسلام تجرد خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار