مدیر آموزش و پرورش خمین با پانا خبر داد:

افتتاح دو پروژه با کمک خیرین مدرسه ساز در شهرستان خمین

خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش خمین از افتتاح دو پروژه شامل یک نماز خانه و یک سالن چند منظوره در آموزشگاه نمونه دولتی علامه طباطبایی این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۲۸۳۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد

داوود جنتی در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: این نماز خانه در دو طبقه شامل نمازخانه در طبقه پایین و سالن اجتماعات در طبقه اول می باشد که در زمینی به مساحت 150 متر و هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال تحت نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان مرکزی ساخته شده است.
وی در ادامه سخنان خود به اجرای طرح بهسامان در سال تحصیلی جاری در مدارس اشاره و بیان کرد: این طرح در آموزشگاه های متوسطه اول و دوم شهرستان خمین و با هدف جلوگیری از اتلاف انرژی برق به عنوان یک ثروت ملی برگزار می شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمین افزود: طرح بهسامان با نصب سلول های خورشیدی و پیشرفت 30 % آن در چهار آموزشگاه این منطقه اجرایی می شود، در واقع خمین به عنوان اولین شهر استان مرکزی عملاً فعالیت خود را در زمینه نصب سلول های خورشیدی آغاز نموده است.
جنتی همچنین با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: کتاب روح و روان انسان را مداوا می کند، باید فرهنگ مطالعه در بین دانش آموزان نهادینه شود.
وی با اشاره به اینکه دشمنان در به انحراف کشیدن نوجوانان نهایت سعی و تلاش خود را بکار گرفته اند تصریح کرد: با توجه به اینکه معلم هم اثرگذار است و هم اثر پذیر باید با آموزش سبک زندگی اسلامی به دانش آموزان دشمنان را ناکام بگذارند.
مدیر آموزش و پرورش خمین با اشاره به نقش معلمان در جامعه افزود: امروز معلمان نقش اساسی در تعلیم و تربیت دارند و نقش آنها خصوصادر اوضاع اجتماعی و سیاسی جامع غیرقابل انکار است.
جنتی در ادامه با توجه به موضوع عتبات عالیات و ارتباط آن در تعیین سرنوشت افراد و خانوادها ادامه داد: مدیران با تمام توان زمینه مشارکت دانش آموزان و همکاران را در بازسازی عتبات عالیات فراهم آورند چرا که ما هرچه داریم از ائمه اطهار (س) داریم.
وی در ادامه از کمک 280 میلیون ریالی دانش آموزان به ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان خمین خبر داد و گفت: دانش آموزان ولایت مدار این شهرستان طی دو سال اخیر این مبلغ را به ستاد بازسازی عتبات عالیات اهدا نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار