باحضور معاون پرورشی وفرهنگی استان البرز؛

کارگاه هم اندیشی مدیران مجری طرح نشاط استان البرز برگزارشد

خبرگزاری پانا: کارگاه هم اندیشی مدیران مجری طرح یک روز با نشاط مدارس ابتدایی ˝ کیفیت بخشی روزهای پنج شنبه ˝ درمجتمع فرهنگی قلم برگزارشد.

کد مطلب: ۲۸۳۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد

عباس زمانیان رئیس اداره فرهنگی وهنری اداره کل آموزش و پرورش استان البرزدرگفتگو با خبرنگار پانا،گفت : با توجه به تاکید وزیر آموزش و پرورش مبنی برکیفیت بخشی روزهای پنج شنبه و به منظور توجیه و تبیین برنامه های این روز ، کارگاه هم اندیشی باحضور یوسف دانشورمعاون پرورشی و فرهنگی اداره کل درمجتمع فرهنگی قلم برگزارشد.

دانشورمعاون پرورشی و فرهنگی اداره کل ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: درمجموع 2151دبستان درسطح کشور به صورت آزمایشی دراین طرح شرکت می نمایند که دراستان البرز 24 آموزشگاه ازدوره اول و دوم ابتدایی مجری این طرح می باشند و دراین طرح باید از تمام ظرفیتها استفاده گردد و اماکن بازدیدی به صورت رایگان دراختیارمدارس مجری قرار گیرد .
وی ادامه داد: وی اصلی ترین هدف از اجرای این طرح را توسعه و ترویج برنامه های نشاط آور با برگزاری برنامه های فرهنگی ، بومی و مهارتی دانسست که قراراست دراین طرح که به صورت آزمایشی برگزار گردد تانقاط قوت و ضعف بررسی گردد و به اطلاع وزارتخانه رسانده شود در صورت نیاز طرح بازبینی و اصلاح گردد.
هماهنگی با اماکن اردویی ، حمایت مالی مدارس ، برگزاری برنامه های بازدیدی و اردویی رایگان، آموزش تخصصی دانش اموزان تشکلات پیشتاز و فرزانه، اجرای برنامه های ورزشی ، آموزش مهارتهای اجتماعی ، هماهنگی سرویس حمل و نقل دانش آموزان ، برگزاری اردوهای یک روزه طالقان و.... ازمهمترین مصوبات این جلسه بود .
درادامه مدیران مجری طرح نقد و بررسی نمودند و درارتباط با نقاط قوت و ضعف این طرح به بحث و تبادل نظرپرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار