حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در جلسه مدیران منطقه آبپخش

خبرگزاری پانا : مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در جلسه مدیران منطقه آبپخش حضور یافت .

کد مطلب: ۲۸۲۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، مدیر آموزش و پرورش در جمع مدیران مدارس منطقه آبپخش استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات را یکی از شاخص های موفقیت عنوان کرد و گفت : الحمدالله منطقه آبپخش در زمینه امکانات و تجهیزات مشکلات کمتری نسبت به سایر مناطق و بخش های استان دارد .

سیدحسن لواسانی فرد خاطرنشان کرد : با چنین امکانات و تجهیزات و همچنین نیروی انسانی توانمند ُبایدپیشرفت های علمی منطقه نسبت به سال های گذشته چشمگیرتر باشد .
وی افزود : همه مسئولین دولتی و غیردولتی باید برای پیشرفت منطقه و بخش دست به دست هم داده و برای موفقیت و توسعه علمی بخش اقدام نمایند .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان مدیریت صحیح را اساس پیشرفت دانست و گفت : مسلماً در همه زمینه ها مشکلات و نواقصی وجود دارد ولی می توان با مدیریت صحیح از پس همه آنها برآمد .
سیدحسن لواسانی فرد به برنامه اجراشده و در دست اجرا حوزه ستادی اشاره کرد و افزود : مهمترین برنامه های اجرایی حوزه ستادی افتتاح دانشگاه فرهنگیان ، ممنوعیت ورود موتورسیکلت به مدارس و در آینده ای نزدیک شاهد راه اندازی درمانگاه فرهنگیان خواهیم بود تا بتوانیم مسائل درمانی همکاران را برطرف نماییم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار