معاون دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های استان مرکزی به پانا خبر

برگزاری دوره مقدماتی شیعه شناسی با عنوان ˝حقیقت جاوید˝ در اراک

خبرگزاری پانا: معاون دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های استان مرکزی از برگزاری دوره مقدماتی شیعه شناسی با عنوان ˝حقیقت جاوید˝ برای اولین بار در استان در اراک خبر داد.

کد مطلب: ۲۸۲۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام یزدانی در گفت و گو با خبرنگار پانا، گفت: این دوره با همکاری موسسه قرآن و عترت اصحاب الثقلین اراک برگزار می شود.

وی افزود: در دوره مقدماتی شیعه شناسی کل دانشجویان دانشگاه های شهر اراک شامل دانشگاه اراک، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه صنعتی اراک، دانشگاه های آزاد، پیام نور، علمی کاربردی و دانشگاه فرهنگیان اراک مشارکت دارند.

معاون دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های استان مرکزی ادامه داد: این دوره از سوم آذرماه سالجاری به مدت 4 هفته و در روزهای دوشنبه از ساعت 13 در سالن 8 شهریور دانشگاه اراک برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام یزدانی بیان کرد: حجت الاسلام دکتر مظاهری سیف رئیس مرکز بهداشت معنوی ایران در روز دوشنبه سوم آذرماه موضوع "فرق شیعی" را تدریس می کند و دکتر مصلحی سفیر سابق ایران در اردن، "ژئوپلتیک شیعه" را در روز دهم آذرماه سالجاری به شرکت کنندگان ارائه خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: دکتر رجبی دوانی "تشیع در گذر تاریخ" را در روز دوشنبه 17 آذرماه در حضور دانشجویان مطرح می کند و حجت الاسلام دکتر فرمانیان دبیر کمیته علمی کنگره جهانی جریانات تکفیری "سلفی گری و داعش" را در جمع دانشجویان مطرح می کند.

معاون دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های استان مرکزی اظهار داشت: پس از پایان این دوره آموزشی امتحان برگزار می شود و نفرات برتر می توانند در دوره تکمیلی که سال آینده برگزار خواهد شد، شرکت نمایند.

حجت الاسلام یزدانی گفت: علاقمندان برای ثبت نام در دوره مقدماتی شیعه شناسی تا 2 آذرماه فرصت دارند به دفاتر نهاد دانشگاه ها و یا به پایگاه اطلاع رسانی Akefoon.ir مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن 3121800 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار