سازمان بسیج مستضعفان مقتدرترین عامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده است

خبرگزاری پانا:مسوول هماهنگ کننده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل (ع) لرستان سازمان بسیج مستضعفان مقتدرترین و موثرترین عامل در اقتدار نظام جمهوری اسلامی و امنیت پایدار ایران بوده که دستاوردهای این نهاد مقدس باید برای هخمگان تبیین شود.

کد مطلب: ۲۸۲۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، سرهنگ حسین پازدار در جمع رسانه های گروهی استان افزود:همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج، همایش 50 هزار نفری بسیجیان استان پنجم آذرماه با عنوان 'شکوه مقاومت' برگزار می شود.
وی با اشاره به اجرای برنامه های هفته بسیج در سه سطح کشور، مرکز استان و شهرستانها تصریح کرد: مخاطبان این برنامه ها نیز شامل عموم مردم، اقشار مختلف بسیج و قشر خاص بسیجیان هستند.
وی با بیان اینکه در طول هفته بسیج از رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و خانوداه شهدا تجلیل می شود گفت: همایش ائمه جمعه استان با هیات امنای مساجد و فرماندهان پایگاههای مقاومت، کوه پیمایی خانوادگی بسیجیان و عموم مردم در سراسر استان، تلاش از حافظان قرآنی،بهره برداری از 70 طرحمحرومیت زدایی و 50 طرح اقتصاد مقاومتی و دیدار با فرماندهان و پیشکسوتان بسیج از برنامه های هفته بسیج در لرستان است.
وی همچنین به برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و فروشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در این هفته درر محل مصلی الغدیر خرم آبا د اشاره کرد و افزود: در این هفته علاوه بر اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و برپایی بیمارستان صحرایی در ازنا، همایش تجلیل از خیرتن سازندگی و محرومیت زدایی نیز برگزار خواهد شد.
سرهنگ پازدار با بیان اینکه دیدار فرماندهاب سپاه و بسیج با ائمه جمعه، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری همایش بسیج دانشجویی نیز برنامه ریزی شده ادامه داد: 64 سوله ورزشی 450 متری و 11 سالن ورزشی یکهزارو 200 مترم رعی نیز به بهره برداری می رسد.
به گفته وی لرستان دارای 600 هزار بسیجی سازماندهی شده شامل 300 هزاربسیجی فعال و 300 هزار نفر بسیجی عادی و کادری بوده و دو هزار پایگاه مقاومت بسیح در استان فعال است.
برنامه های هفته بسیج از 30 آبان ماه تا شش آذرماه در لرستان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار