با حضور پرشور اصحاب رسانه برگزار شد:

مجمع عمومی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان قم

خبرگزاری پانا : مجمع عمومی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان قم عصر امروز در دفتر خبرگزاری پانا برگزار شد.

کد مطلب: ۲۷۸۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، بنا به اعلام قبلی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان قم مجمع سالیانه و انتخابات بازرس این نهاد صنفی عصر امروز در دفتر خبرگزاری پانا استان قم برگزار شد.

هادی دریس رییس هیات مدیره انجمن صنفی خبرنگاران استان قم در گزارش یکساله خود گفت : بیش از هشتاد درصد اعضای این نهاد صنفی از کارت های گردشگری برخوردارند و این آمادگی وجود دارد که در کمترین زمان ممکن برای متقاضیان دیگر صادر شود.

وی درباره خدمات و تسهیلات رفاهی گفت: در یکسال اخیر حدود چهار مرتبه سبد رایگان کالا بین اعضای صنف توزیع شده است که امیدواریم این خدمت در سال اخیر نیز تداوم یابد.

دریس برگزاری مسابقات ورزشی تیراندازی ، کارتینگ و تفریحات اسب سواری و شنا را مهمترین برنامه های ورزشی این نهاد صنفی برشمرد و افزود : در یکسال اخیر موفق به برگزاری اردوی رایگان تحصصی تفریحی عسلویه هم شدیم که بسیار مورد توجه خبرنگاران قمی قرار گرفت.

رییس انجمن صنفی خبرنگاران قم با اشاره به چند نمونه از حمایت های صنفی صورت گرفته از اصحاب رسانه گفت : به هیچ وجه بر سر سفره ای که به نام خبرنگار و بدون حضور آنها پهن شده باشد نخواهیم نشست و به لطف خدا بر دفاع از اصحاب رسانه استوار خواهیم ماند و هیچ واهمه ای از کارشکنی ها نخواهیم داشت.

هادی دریس در بخش دیگری از صحبتهای خویش از برگزاری دوره های تخصصی و عمومی خبرنگاری در قم خبرداد و گفت : به شرکت کنندگان در دوره های آموزشی این نهاد صنفی مدرک معتبر اعطا می شود.

در ادامه ی این مجمع عمومی ، انتخابات بازرس از میان ثبت نام کنندگان آغاز شد و نامزدهای انتخابات دقایقی به معرفی برنامه های خویش پرداختند که پس از اخذ آرا که با حضور نماینده اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی قم برگزار شد حامد دریس برای سومین سال متوالی با کسب هفتاد درصد آرا به عنوان بازرس اصلی و حسین حمیدی توانا با کسب بیست و پنج درصد آرا به عنوان بازرس علی البدل این نهاد صنفی انتخاب شد.

خاطر نشان می شود در ابتدای این دیدار اصغر هاتفی رییس سازمان دانش آموزی استان قم ضمن خوش آمد گویی به این خبرنگاران از آمادگی این سازمان برای تعامل با اصحاب رسانه خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار