عضو کمیته پیگیری بورسیه های غیر قانونی در گفت وگو با پانا:

تعیین وزیر علوم می تواند جدال بورسیه ها را خاتمه دهد

خبرگزاری پانا: عضو کمیته پیگیری بورسیه های غیر قانونی گفت: بحث پیگیری بورسیه های غیر قانونی تنها با تعیین وزیر می تواند با قاطعیت پایان یابد.

کد مطلب: ۲۷۶۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد

جواد هروی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی پانا با بیان این مطلب افزود: در بحث بورسیه ها به دنبال این نیستیم که افرادی را که از طرق غیر معمول وارد بورسیه های غیر قانونی شده اند به عنوان فرزندان این مملکت قربانی تخلف عده ای دیگر کنیم بلکه باید با متخلفین اصلی برخورد شود.

وی افزود: وزارت علوم در حال حاضر به دنبال چنین راهکاری است و به همین دلیل اعلام کرده از میان بورسیه های انجام شده 36 نفر را قطعاً باید اخراج کرد اما در مورد بقیه افراد می توان راهکارهای دیگری در پیش گرفت تا آن ها نیز قربانی نشوند.

هروی گفت: بقیه افراد می توانند با پرداخت هزینه بورسیه ها تحصیل خود را ادامه دهند یا اینکه راهکارهای دیگری در پیش گرفته شود. اما به دلیل نبود ثبات مدیریتی در این مقولات مشکل داریم و در نهایت باید وزارت علوم تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تعیین وزیر برای وزرات علوم بحث بورسیه ها به طور قطع پیگیری می شود اما تا هنگامی که این کار بر عهده سرپرست وزارت خانه باشد نمی توان انتظار داشت موضوع به سرانجام برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار