توزیع اعتبار 8400 میلیارد تومانی دولت برای طرح‌های اشتغالزایی

خبر گزاری پانا :مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی توزیع اعتبار 8400 میلیارد تومانی دولت برای طرح‌های اشتغالزایی خبرداد.

کد مطلب: ۲۷۵۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبر گزاری پانا ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از توزیع اعتبار 8 هزار و 400 میلیارد تومانی دولت در استان‌ها برای طرح‌های تولیدی و اشتغالزایی در سه ماهه اول سال‌جاری خبر داد و گفت: سهم استان از این رقم 273 میلیارد تومان است.
میراحد حسینی در جلسه کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: ایجاد اشتغال نتیجه و حاصل فعالیت‌های مختلف در بخش‌های صنعت، کشاورزی، خدمات و .. است که هر چه فعالیت‌های بیشتری انجام و سیاست‌های اصولی‌تری انجام شود نتیجه‌اش ایجاد اشتغال بیشتری را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دولت در سال جاری رقم 8 هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار را برای طرح‌های تولیدی و اشتغالزایی سه ماهه اول سال در استان‌ها توزیع کرده که سهم آذربایجان‌شرقی هم 273 میلیارد تومان است، افزود: از آنجایی که درصد بهره بانکی نسبت به سال گذشته افزایش یافته مصلحت را در این دیدیم این رقم به صورت شناور در شهرستان‌های استان ابلاغ و توزیع شود و شهرستان‌ها نسبت به توانمندی خود بتوانند از این اعتبار بهره ببرند.

حسینی تصریح کرد: با این اوصاف توزیع شهرستانی و دستگاهی 273 میلیارد تومان در استان انجام نگرفته و ما با توجه به جذب اعتبارات و تلاش‌های شهرستان‌ها، مبلغ را در توزیع شهرستانی لحاظ کرده‌ایم. وی سهم توزیع بانکی طرح‌های معرفی شده از محل اعتبارات طرح‌های اشتغالزایی را مبلغ 69 میلیارد تومان برای بانک ملی، 23 میلیارد تومان بانک سپه، بیش از 590 میلیارد تومان بانک صادرات، بیش از 10 میلیارد تومان بانک تجارت، حدود 75 میلیارد تومان بانک ملت و حدود 36 میلیارد تومان برای بانک رفاه کارگران اعلام کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در میان بانک‌های عامل بانک رفاه کارگران با 36 درصد جذب اعتبارات در طرح‌های اشتغالزایی بالاترین عملکرد را داشته است.

حسینی اضافه کرد: در مجموع ارزش ریالی 173 طرح مبلغ 198 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است که در این میان 35 طرح به ارزش بیش از 40 میلیارد و 700 میلیون تومان عودت داده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار