معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز:

تدوین طرح های پیشگیرانه،درمانی و آموزشی در حوزه زنان ضروری است

برگزاری پانا:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: موضوع زنان یکی از ابزارهای جنگ نرم دشمنان است از این رو ضرورت تدوین طرح های پیشگیرانه، درمانی و آموزشی در حوزه زنان الزامی است.

کد مطلب: ۲۷۴۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا، حجت الله ملاصالحی روز یکشنبه در نشست کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان البرز با بیان این مطلب ، افزود: امروز زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند که می توان از ظرفیت آنان در حوزه های اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی بهره برد.

وی با تاکید بر توانمندسازی هرچه بیشتر بانوان ادامه داد: با توانمندسازی هرچه بیشتر بانوان بویژه بانوان سرپرست خانوار می توان در جهت پیشبرد اهداف جامعه گام های اساسی برداشت .
ملاصالحی گفت: بانوان ایران اسلامی امروز با مشکلات بسیاری در حوزه های اشتغالزایی، بهره مندی از امکانات ورزشی و تصمیم گیری مواجه هستند که باید زمینه های لازم را برای حضور پرثمر آنان فراهم کنیم .
معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات اجتماعی بویژه در حوزه زنان نباید بسنده به برگزاری نشستهای سخنرانی کرد بلکه باید کار گروههای تخصصی برای بررسی و ارایه راهکارهای لازم در این زمینه تشکیل داد .

وی با بیان اینکه 43.9 درصد از جمعیت البرز را بانوان تشکیل می دهند گفت: باید طرحهای ارایه شده در حوزه زنان در زمینه های پیشگیرانه ، درمانی و آموزشی بیشتر باشد.

ملاصالحی با اشاره به برگزاری طرح های مختلف آزمایشی و پایلوت در حوزه زنان تاکید کرد که این اقدامات کافی نیست و باید سهم زنان روستایی را نیز در این بخش دید.

وی افزود: باید طرحها بصورت شهری ، روستایی و عشایر و پس از انجام مطالعات اجتماعی به اجرا درآید تا از تاثیرگذاری لازم برخوردار باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار