به دستور وزیر آموزش و پرورش انجام شد؛

اعزام تیم بررسی حادثه آتش سوزی مدرسه˝شین آباد˝ به پیرانشهر

خبرگزاری پانا: وزیر آموزش و پرورش در دستوری یک تیم کارشناسی را برای بررسی حادثه آتش سوزی در مدرسه روستای ˝شین آباد˝ به شهرستان پیرانشهر واقع در استان آذربایجان غربی اعزام کرد.

کد مطلب: ۲۷۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، صبح امروز در اثر آتش گرفتن یک بخاری نفتی در کلاس درس دانش آموزان واقع در روستای "شین آباد" آذربایجان غربی، تعدادی از دانش آموزان دچار حادثه شدند.


بر اساس اعلام سازمان امداد و نجات هلال احمر از 37 دانش آموزی که در این کلاس درس حضور داشتند، بیش از 31 نفر آنها پس از مداوای سرپایی از بیمارستان مرخص شده اند.


قاسم مستقیم مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا و در پاسخ به این پرسش که آخرین اخبار از حادثه مدرسه روستای "شین آباد" چگونه است؟ اظهار کرد: تیمی از سوی وزارت آموزش و پرورش به دستور وزیر به محل حادثه در حال اعزام است.


وی افزود: در حال حاضر "مرتضی رییسی" معاون عمرانی و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، ا"حمد حاج کریم" مدیر کل حراست وزارت آموزش و پرورش به همراه خودم به سمت محل حادثه در حرکت هستیم.


"مرتضی رییسی" معاون عمرانی و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور هم در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا و در پاسخ به این پرسش که دلیل آتش سوزی صبح امروز در مدرسه ای واقع در آذربایجان غربی چه چیزی بوده است؟ اظهار کرد: برای بررسی دقیق این موضوع در حال عزیمت به آذربایجان غربی هستم.


وی افزود: از زمان وقوع این حادثه مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی و همچنین مدیر کل نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی مامور پیگیری دلایل بروز این حادثه هستند.


به گزارش پانا، این حادثه خوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی در بر نداشته و فقط تعدادی از دانش آموزان در سطوح مختلف دچار آسیب شده ‌ند که در مراکز درمانی به وضعیت آنها رسیدگی می شود و تعداد 8 دانش آموز هنوز در بیمارستان بستری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار