مدیر کل آموزش و پرروش استان اردبیل:

طرح باسواد نمودن اولیای بی سواد دانش آموزان در استان اردبیل اجرامی شود

خبرگزاری پانا:مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در مصاحبه با سیمای مرکز اردبیل گفت: یکی از طرح هایی که از مهر ماه امسال شروع شده و تا پایان آذر ماه ادامه خواهد داشت، طرح با سواد نمودن اولیای بیسواد دانش آموزان می باشد.

کد مطلب: ۲۷۳۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،صابر سپهری یکی از مشکلات سواد آموزی را ، نبود آمار اسمی و مشخصات دقیق بیسوادان عنوان کرد .

وی با بیان این که، آموزش و پرورش تمامی اطلاعات اولیای بیسواد دانش آموزان را احصا کرده و در اختیار دارد افزود: تمامی اطلاعات اولیای بیسواد دانش آموز پالایش شده و در اختیار مدیران مدارس سراسر استان قرار گرفته است.

سپهری تصریح کرد: مدیران مدارس موظف هستند با برنامه ریزی، کلیه اولیای بیسواد دانش آموزان را که در گروه سنی 10تا 49 سال قرار دارند تا پایان سال با سواد نمایند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به این که مدیران مدارس موظف هستند علاوه بر اولیای بیسواد، سایر بیسوادان را نیز ثبت نام نموده و جهت آموزش با آموزش و پرورش منطقه خود هماهنگ نمایند، اضافه کرد: از کلیه بیسوادان که در گروه سنی بین 10 تا 49 سال قرار دارند تقاضا می شود جهت ثبت نام و با سواد شدن به نزدیکترین مدرسه محل سکونت مراجعه کنند .

صابر سپهری از تهیه طرحی توسط وزارت آموزش و پرورش، مبنی بر الزام و ایجاد محدودیت در ارائه برخی خدمات برای بیسوادان زیر 50 سال و ارائه آن به دولت محترم خبر داد و افزود: تمامی افراد بیسواد از این فرصت جهت باسوادشدن استفاده نمایند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان اظهار امیدواری کرد که با همت و تلاش همه هم استانی های عزیز به ویژه مدیران محترم مدارس سراسر استان ، در آینده نزدیک بتوانیم کلیه بیسوادان زیر 50 سال را با سواد نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار