مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل خبر داد :

اختصاص اعتبار 300 میلیون تومانی برای تجهیز پارک بانوان اردبیل

خبرگزاری پانا:مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: در سفر وزیر کشور به اردبیل برای تجهیز پارک بانوان و سالن فرهنگی و ورزشی بانوان حدود 300 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

کد مطلب: ۲۷۳۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ماریا موسوی در چهارمین جلسه مجمع مشورتی بانوان عضو شوراهای اسلامی شهرهای استان اردبیل اظهار داشت: کارگروه‌های کمیته بانوان به صورت تخصصی برگزار می‌شود و حداقل فایده جلسات تبادل تجربیات بین اعضای شرکت کننده است.

وی افزود: قبول داریم که برخی مصوبات همچون بازارچه بانوان و باشگاه‌های ورزشی را نمی‌توان در یک یا چند جلسه مصوب و اجرایی کرد اما به جد پیگیر مصوبات این کارگروه‌ها هستیم.

مشاور استاندار اردبیل در امور بانوان و خانواده گفت: اخیرا میزبان برگزاری دومین نشست منطقه‌ای کشور بودیم که در حوزه بهره‌مندی از تجربیات و تبادل نظر در مورد راهکارهای مربوطه در حوزه بانوان نتایج خوبی به دست آمد.

موسوی بیان کرد: بانوان استان اردبیل در نمایشگاه دستاوردهای بانوان کشور که در استان اصفهان برگزار شد شرکت کردند و توانستند دستاوردهای بانوان استان اردبیل را به معرض نمایش بگذارند.

وی گفت: بیش از 40 کشور در نمایشگاه دستاوردهای بانوان اصفهان حضور داشتند که یک تجربه ارزشمند برای بانوان استان به حساب می‌آید.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در خصوص تجهیز پارک بانوان اردبیل نیز گفت: در سفر وزیر کشور به اردبیل نیز در خصوص تجهیز پارک بانوان و سالن فرهنگی و ورزشی بانوان حدود 300 میلیون تومان اعتبار گرفتیم.

موسوی به غیرفعال بودن تعداد کثیری از کانون‌های فرهنگی و اجتماعی اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه در اردبیل تنها دو کانون فعال در این حوزه وجود دارد.

وی بیان کرد: غیرفعال بودن کانون‌ها یک مشکل کشوری است و تنها مشکل استان اردبیل نیست که در این رابطه یکی از دستور جلسات نشست منطقه‌ای نیز بحث فعالیت کانون‌های فرهنگی و اجتماعی بود.

مشاور استاندار اردبیل در امور بانوان و خانواده به اعتبار تعاونی‌های اردبیل اشاره کرد و گفت: اعتبار اولیه تعاونی‌ها در فاز اول 20 میلیون تعیین شده است که این اعتبار برای تعاونی‌های کل استان اردبیل در نظر گرفته شده نه فقط شهر اردبیل.

موسوی تصریح کرد: در خصوص ارائه وام‌های بلاعوض و برخی تسهیلات برای تعاونی‌ها پیگیری‌هایی انجام داده‌ایم که نتیجه قطعی آن را اعلام خواهیم کرد.

وی در پایان سخنان خود به بازدید از بازارچه بانوان عنبران اشاره کرد و گفت: به همراه برخی از مسئولان استانی و شهرستانی از بازارچه عنبران بازدید کردیم و قرار شد طبق توافق انجام شده مسئولان ذی‌ربط با ما همکاری‌های لازم را داشته باشند تا ساختمان این بازارچه به صورت فعال کار خود را آغاز کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار