پیام تسلیت حزب اسلامی کار در پی در گذشت آیت الله مهدوی کنی

خبرگزاری پانا: حزب اسلامی کاردر پی در گذشت آیت الله مهدوی کنی با صدوز پیامی در گذشت رییس مجلس خبرگان را موجب تأثر و تألم فراوان همه دوستداران انقلاب اسلامی دانست.

کد مطلب: ۲۷۲۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انالله و انا الیه راجعون

رحلت عالم بزرگوار و فقیه مجاهد حضرت آیت الله مهدوی کنی موجب تأثر و تألم فراوان همه دوستداران انقلاب اسلامی‌شد. حضرت آیت الله مهدوی کنی درتمام دوران پیروزی انقلاب و پس از آن در دوران تثبیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی‌ایران همواره با اخلاص و مجاهدت خود و نیز با روشن بینی و انصاف یار و یاور امام راحل و تمامی‌خدمتگزاران انقلاب اسلامی‌بوده است.

ثبات قدم و التزام عملی به مبانی انقلاب و پیگیری مجدانه در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی‌از بارزترین وجوه شخصیت بزرگ و متعالی ایشان بود. آیت الله مهدوی کنی هیچگاه دین و آرمان‌های دینی خود را به زخارف دنیا،مقام‌ها و جایگاه‌های فانی آلوده نکرد. برای ایشان خدمت در راستای منافع نظام و مردم اصل تغییر ناپذیری بود که تا آخرین لحظات حیات پربرکت خود گامی از آن عقب ننشست.

حزب اسلامی‌کار رحلت جانگداز آیت الله مهدوی کنی را به مسئولان عالی رتبه نظام، اعضای مجلس خبرگان رهبری و خانواده ایشان تسلیت می‌گوید و برای آن فقیه مجاهد و نستوه علو درجات الهی را از خداوند متعال خواستار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار