جلسه هم اندیشی ستاد شاهد و ایثارگران فیروزكوه برگزار شد

خبرگزاری پانا: کارشناس امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش فیروزکوه از برگزاری جلسه هم اندیشی ستاد شاهد و ایثارگران اداره آموزش و پرورش و بنیاد شهید و ایثارگران منطقه خبرداد.

کد مطلب: ۲۷۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد درویش متولی افزود: ستاد شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش ، با هدف بررسی روند تحصیلی و ارتقای سطح کیفی و علمی دانش آموزان شاهد و ایثارگر و توجه ویژه به این قشر تشکیل شده است.

وی ادامه داد: از اهداف مهم ما در تشکیل ستاد امور شاهد و ایثارگر، بررسی روند تحصیلی و ارتقای سطح کیفی و علمی دانش آموزان شاهد و ایثارگر و توجه ویژه به این قشر است.

مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه با اشاره به ارزش و جایگاه فرزندان شاهد و ایثارگر در جامعه گفت: شهدا و ایثارگران تلاش بسیاری برای حفظ نظام و ارزش‌های اسلامی داشته‌اند و خدمات‌رسانی به خانواده شهیدان و ایثارگران امری بسیار ارزشمند است.

یعقوب ایمانی اظهار كرد: مقرر شد از کلیه دانش آموزان و خانواده ی معظم شاهد در پایان ترم دعوت بعمل آید تا از دانش آموزان برتر قدردانی شود.

حبیب الله امیری ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه نیز گفت: در زمان کنونی فرزندان شهدا در مرحله ای هستند که به مراقبت ویژه ی تحصیلی نیاز دارند تا آرمانهای امام عزیز را محقق سازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار