معاون استاندارخراسان شمالی:

توسعه دولت الكترونیك،مهمترین ابزاردرراستای خدمات رسانی بهتربه مردم است

خبرگزاری پانا:معاون استاندارخراسان شمالی در جلسه شورای اداری شهرستان شیروان گفت: توسعه دولت الكترونیك مهمترین ابزار در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم است.

کد مطلب: ۲۷۰۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،محمود دلپسندبا بیان اینكه توسعه دولت الكترونیك می تواند از حقوق مردم و سلامت نظام اداری صیانت كند افزود:نظام اداری باید به گونه ای عمل نماید كه دستگاههای اجرایی بتوانند بدون در نظر گرفتن مكان و زمان خاص خدمات خود را ارائه نمایند .

مهندس دلپسند به تشریح برنامه های نظام اداری پرداخت و تصریح كرد:با تحقق مهندسی نقش و توسعه ساختار دولت الكترونیك بهتر می توان سرمایه انسانی را مدیریت و از ظرفیت آن در نظام اداری بهره برد.

معاون استاندار با اشاره به اینكه مسئولین به عنوان كارگزاران نظام همواره الگوی مردم بوده اند افزود: رفتار ،كردار و اخلاق مسئولین همواره زیر ذره بین مردم می باشد .

مهندس دلپسند همچنین بر لزوم احیای سنت حسنه امر به معروف و نهی از منكر در محیط های اداری تاكید نمود و گفت:تداوم حضور مسئولین در نماز جماعت اداری ضروری است.

در این جلسه حجه الاسلام و المسلمین كوثری امام جمعه شهرستان شیروان ضمن گرامیداشت سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی ، 24 مهر ماه را نقطه عطفی در تاریخ شهر شیروان دانست وافزود: به بركت و یمن قدوم مبارك مقام معظم رهبری بركات مادی و معنوی بسیاری شامل حال مردم شیروان گردید .

در ادامه جلسه عباسعلی صفایی فرماندار شهرستان شیروان نیزسی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات را به سربازان گمنام امام زمان (عج) تبریگ گفت و به تشریح اهم برنامه های سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به شهرستان شیروان پرداخت و از برگزاری مراسمی در محل گلزار شهدای امام زاده حمزه رضا (ع) به عنوان نخستین قدمگاه رهبر عظیم الشأن انقلاب در شهرستان شیروان در ساعت 15 روز پنج شنبه 24 مهر خبر داد .

صفایی از كلیه دستگاههای اداری خواست تا با توجه به در پیش بودن فصل سرما آمادگی لازم جهت مواجه با بحران های احتمالی را داشته باشند .و ی همچنین بر تامین سوخت مناطق مرزی پیش از اغاز فصل زمستان تاكید نمود.

نماینده عالی دولت در شیروان همچنین بر تكریم و بزرگداشت ارباب رجوع در ادارات به خصوص احترام به جانبازان و كسانی كه به خاطره وضعیت جسمانی و نوع ساخت مكانهای اداری امكان حضور در دفاتر مدیران را ندارند تاكید كرد و گفت به نحوی با این عزیزان برخورد شود كه شأن و منزلت آنان حفظ شود.

فرماندار شهرستان شیروان همچنین از معرفی یك دستگاه شاخص به دستگاه نمونه در سنوات آتی خبرداد.

در این جلسه دكترعزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دهه فجر امسال اجرای طرح گازرسانی به قوشخانه شیروان نیز آغاز خواهد شد.

دكترعزیزی با اشاره به پیگیری برای تخصیص اعتبار به نیروگاه سیكل تركیبی شیروان و خارج كردن آن از ركود افزود: تاكید شده است كه در این نیروگاه تنها از نیروهای بومی استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار